RANDOM THOUGHTS 27

Discussion in 'Random Chat' started by Kevin, Jul 14, 2015.

  1. #21
    polleo

    polleo You're gonna carry that weight. LPA Super Member

    Joined:
    May 20, 2014
    Messages:
    3,466
    Likes Received:
    48



    I'm going to college tomorrow...
     
  2. #22
    Susy

    Susy god break down the door LPA Contributor

    Joined:
    May 23, 2012
    Messages:
    10,879
    Likes Received:
    630



    Hah. That's awesome!
     
  3. #23
    polleo

    polleo You're gonna carry that weight. LPA Super Member

    Joined:
    May 20, 2014
    Messages:
    3,466
    Likes Received:
    48



    I doubt its as fun as doing nothing is. :p
     
  4. #24
    Michele

    Michele Praise Brad Delson, our Lord and Savior. LPA Addict

    Joined:
    Apr 29, 2014
    Messages:
    16,320
    Likes Received:
    5,400



    :awesome: Have Fun :))
     
    Captain-EO likes this.
  5. #25
    GraveDigger388

    GraveDigger388 Nothing's gonna top my Jacky

    Joined:
    Jul 23, 2014
    Messages:
    948
    Likes Received:
    24



    Yay!!!
     
  6. #26
    polleo

    polleo You're gonna carry that weight. LPA Super Member

    Joined:
    May 20, 2014
    Messages:
    3,466
    Likes Received:
    48



    Thanks! :)
     
  7. #27
    brady

    brady I am the LPA LPA Super Member

    Joined:
    Oct 12, 2012
    Messages:
    5,519
    Likes Received:
    1,883



    I just want Saturday to come.

    And god damn this cut stings. I hate turf burn. I wish we could play on grass.
     
    Captain-EO likes this.
  8. #28
    The Joesen One

    The Joesen One Fun-employed LPA Super Member

    Joined:
    Mar 25, 2012
    Messages:
    5,841
    Likes Received:
    335



    My last day for summer sem was yesterday! :lol:

    since there's no X-Men apocalypse page yet

    EDIT: nvm found one and necroposted it lol

    [thumb]http://www.ew.com/sites/default/files/i/2015/07/15/ew-cover-1373-xmen.jpg[/thumb]
     
    Last edited: Jul 16, 2015
  9. #29
    Michele

    Michele Praise Brad Delson, our Lord and Savior. LPA Addict

    Joined:
    Apr 29, 2014
    Messages:
    16,320
    Likes Received:
    5,400



    Sometimes i just feel idiotical.
     
    Captain-EO likes this.
  10. #30
    brady

    brady I am the LPA LPA Super Member

    Joined:
    Oct 12, 2012
    Messages:
    5,519
    Likes Received:
    1,883



    Welcome to my life. I've done a lot of stupid shit in the past. Thankfully I've learned to put a filter on.
     
    Captain-EO likes this.
  11. #31
    Gitsnik

    Gitsnik WAAAGH!!! Über Member

    Joined:
    Apr 3, 2007
    Messages:
    11,254
    Likes Received:
    27



    11.111th post 8)
     
  12. #32
    Michele

    Michele Praise Brad Delson, our Lord and Savior. LPA Addict

    Joined:
    Apr 29, 2014
    Messages:
    16,320
    Likes Received:
    5,400



    OHHMAAHHHHHHGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD

    Congratulation :awesome:
     
    Captain-EO likes this.
  13. #33
    Captain-EO

    Captain-EO Gibs Sux LPA Super Member

    Joined:
    Nov 3, 2014
    Messages:
    4,717
    Likes Received:
    1,087



    Having incorrect tags on my music is driving me INSANE HRJEJEHRIDHDJRJRJRH.

    MUST CORRECT.
     
  14. #34
    lime treacle

    lime treacle You are not alone Über Member

    Joined:
    Jul 19, 2011
    Messages:
    10,907
    Likes Received:
    115



    This used to be me, but I don't think I care as much anymore.
     
  15. #35
    brady

    brady I am the LPA LPA Super Member

    Joined:
    Oct 12, 2012
    Messages:
    5,519
    Likes Received:
    1,883



    So my pair of Audio Technica ATH-M50x just came in today. And damn they are sexy.
     
    Captain-EO likes this.
  16. #36
    Gibs

    Gibs The Prog Nerd Über Member

    Joined:
    Jul 7, 2012
    Messages:
    12,082
    Likes Received:
    2,561



    #M50Club

    [thumb]http://i.imgur.com/FZIAaPL.jpg[/thumb]
     
    Captain-EO likes this.
  17. #37
    brady

    brady I am the LPA LPA Super Member

    Joined:
    Oct 12, 2012
    Messages:
    5,519
    Likes Received:
    1,883



    Ew white. You racist Texan. :kappa:

    I wanted the blue ones but they were like $20 more so that wasn't worth it.
     
    Captain-EO likes this.
  18. #38
    Captain-EO

    Captain-EO Gibs Sux LPA Super Member

    Joined:
    Nov 3, 2014
    Messages:
    4,717
    Likes Received:
    1,087



    :lol:
     
  19. #39
    Gibs

    Gibs The Prog Nerd Über Member

    Joined:
    Jul 7, 2012
    Messages:
    12,082
    Likes Received:
    2,561



    I kinda want Christopher Nolan's next film to be a Historical Epic / Drama of some sort. That would be super cool, and very different for him.
     
    Captain-EO likes this.
  20. #40
    minuteforce

    minuteforce Danny's not here, Mrs. Torrance. LPA Team

    Joined:
    Oct 31, 2004
    Messages:
    12,697
    Likes Received:
    1,580



    You racist Texan. :kappa:
     

Share This Page