Random Thoughts 13

Discussion in 'Random Chat' started by Derek, Sep 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Friskey™

    Friskey™ LPA Super Member LPA Addict

    Joined:
    Nov 17, 2004
    Messages:
    28,593
    Likes Received:
    0



    :shifty: Indeed.
     
  2. Rachel

    Rachel look at my horse. LPA Super Member

    Joined:
    Mar 4, 2004
    Messages:
    5,416
    Likes Received:
    0



    o_o...

    i think i have to go the doctor.

    something may not be right with me.
     
  3. Disenchanted

    Disenchanted The Black Parade is Dead! LPA Super Member

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    6,415
    Likes Received:
    0



    You're just a sad song
    With nothing to say
    About a lifelong wait for a hospital stay
    And if you think that I'm worng
    This never meant nothing to you

    I spent my high school career
    Spit on and shoved to agree
    So I could watch all my heroes
    Sell a car on T.V.
    Bring out the old guillotine
    We'll show them what we all mean
     
  4. Dean

    Dean LPA Super Member LPA Addict

    Joined:
    May 8, 2004
    Messages:
    18,858
    Likes Received:
    0



    Someone should tell Eric Clapton you don't use dice in chess.
     
  5. Andrea

    Andrea best friends. LPA Addicted VIP

    Joined:
    Dec 12, 2002
    Messages:
    34,338
    Likes Received:
    1



    God I love Philadelphia!
     
  6. Fox

    Fox Love & Trolls LPA Super Member

    Joined:
    Jan 3, 2007
    Messages:
    4,585
    Likes Received:
    0



    And now you can't turn back
    Because this road is all you'll ever have
    And it's obvious that you're dying, dying
    Just living proof that the camera's lying
    And open wide 'cause this is your night
    So smile

    Yeah, you're asking for it
    With every breath that you breathe in
    Just breathe it in
    Yeah, well you're just a mess
    You do all this big talking
    So now let's see you walk it
    I said let's see you walk it
     
  7. Dean

    Dean LPA Super Member LPA Addict

    Joined:
    May 8, 2004
    Messages:
    18,858
    Likes Received:
    0



    ooooh AAAAAAH dundundundun ooooh AAAAAAH dundundundun

    *sings along to Fantomas*
     
  8. Friskey™

    Friskey™ LPA Super Member LPA Addict

    Joined:
    Nov 17, 2004
    Messages:
    28,593
    Likes Received:
    0



    You should know that the lies won't hide your flaws
    No sense in hiding all of yours
    You gave up on your dreams along the way
    Good god, you're coming up with reasons
    Good god, you're dragging it out
    Good god, it's the changing of the seasons
    It feels so great, so follow me down and just...

    Fake it if your out of direction
    Fake it if you don't belong
    Fake it if you feel like infection
    Whoa, your such a fucking hypocrite
     
  9. Chris

    Chris LPA Addict LPA Addict

    Joined:
    Feb 21, 2003
    Messages:
    24,638
    Likes Received:
    20



    you dont have to seeeeell your body to the night.

    Roxaaaaaanne!
     
  10. Bryan

    Bryan Well-Known Member

    Joined:
    Mar 22, 2007
    Messages:
    1,073
    Likes Received:
    0



    Nice sig. dude
     
  11. Tim

    Tim My perversion power is accumulating LPA Super Member

    Joined:
    Aug 6, 2007
    Messages:
    7,033
    Likes Received:
    36



    Patton is the king of turning nonsensical gibberish into musical delight. Idk how
    he does it, though. He sounds like he's tweaked out on meth half the time. :lol:
     
  12. Christopher

    Christopher It's what you like, not what you're like. Über Member

    Joined:
    Jun 18, 2005
    Messages:
    12,081
    Likes Received:
    0



    Dear god, how can "alternative" people be so stereotypical and ordinary...
     
  13. Rachel

    Rachel look at my horse. LPA Super Member

    Joined:
    Mar 4, 2004
    Messages:
    5,416
    Likes Received:
    0



    Awww my roommate's mom gave me 5 bucks for milk!

    I feel like shit now.
     
  14. Bryan

    Bryan Well-Known Member

    Joined:
    Mar 22, 2007
    Messages:
    1,073
    Likes Received:
    0



    *yawn*
     
  15. Dean

    Dean LPA Super Member LPA Addict

    Joined:
    May 8, 2004
    Messages:
    18,858
    Likes Received:
    0



    He's like the musical equivalent of Jack Torrance
     
  16. Chris

    Chris LPA Addict LPA Addict

    Joined:
    Feb 21, 2003
    Messages:
    24,638
    Likes Received:
    20



    Thanks! I made another one but when I was about to finish it, Adobe decided to be a bitch and crashed :lol:
     
  17. Messy Marj

    Messy Marj LPA Addicted VIP LPA Addicted VIP

    Joined:
    Apr 19, 2004
    Messages:
    16,155
    Likes Received:
    0



    Hahaha I had to explain to Maxime a few weeks ago what that song is about. :lol:
     
  18. Fox

    Fox Love & Trolls LPA Super Member

    Joined:
    Jan 3, 2007
    Messages:
    4,585
    Likes Received:
    0



    I'm the voice inside your head
    You refuse to hear
    I'm the face that you have to face
    Mirrored in your stare
    I'm what's left, I'm what's right
    I'm the enemy
    I'm the hand that will take you down
    Bring you to your knees

    So who are you?
    Yeah, who are you?
    Yeah, who are you?
    Yeah, who are you?
    Keep you in the dark
    You know they all pretend
     
  19. Tim

    Tim My perversion power is accumulating LPA Super Member

    Joined:
    Aug 6, 2007
    Messages:
    7,033
    Likes Received:
    36



    That's fairly accurate actually. Listening to his music, I wouldn't put it past him to try and kill someone with an axe. :lol:
     
  20. Chris

    Chris LPA Addict LPA Addict

    Joined:
    Feb 21, 2003
    Messages:
    24,638
    Likes Received:
    20



    ..really? :lol:
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page