"Qwerty" Video Clips, Other New Live Footage

Discussion in 'News' started by Mark, Aug 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Detri

    Detri Well-Known Member

    Joined:
    Feb 4, 2003
    Messages:
    280
    Likes Received:
    1



    LOL Mark =)
     
  2. Luke

    Luke Mind Your Manners. LPA Addicted VIP

    Joined:
    Jun 23, 2004
    Messages:
    15,206
    Likes Received:
    107



    I thought I'd just finish off the top ten:

    07. Supporting either the Manchester United, Chelsea or Tottenham Hotspur soccer clubs
    08. Throwing a canister of petrol into a bonfire
    09. Running head first into a wall
    10. Shooting a BB gun up in the air towards a police helicopter
     
  3. scytheX

    scytheX Member

    Joined:
    Jul 17, 2006
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0



    youtube is up...comon i wanna listen to the full song!!
     
  4. ...Lauren?

    ...Lauren? Sadist Sagittarius

    Joined:
    Jun 2, 2006
    Messages:
    2,562
    Likes Received:
    0



    :lol:
     
  5. Minus

    Minus ohai LPA Addicted VIP

    Joined:
    Aug 24, 2003
    Messages:
    18,571
    Likes Received:
    954



    Holy mother of damn.

    For some reason, the first clip of QWERTY with the guitars and the rapping reminds me of RATM.
     
  6. Strauss

    Strauss New Member

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0



    OMG T4P!!

    QWERT is great!!!! :zorro:
     
  7. slayer8067

    slayer8067 Member

    Joined:
    Oct 16, 2005
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0



    running head first into a wall

    lol i noe someone who had done number 9 real loser...lmao but it was funny
     
  8. Shell Shock

    Shell Shock Active Member

    Joined:
    Jun 24, 2006
    Messages:
    30
    Likes Received:
    0



    In part two its either a verse from chester or the chorus.

    here's what i made out of it

    I always want to die
    why...
    i can't help defy
    why you always seem to lie
    (....and then)
    I am behind the line (or lie)

    i made something like this (guitar) riff as an idea for my band now i gotta lose it fuck
     
    Last edited: Aug 15, 2006
  9. slayer8067

    slayer8067 Member

    Joined:
    Oct 16, 2005
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0



    well dose lyrics wud fit with lp i guess
     
  10. Mark

    Mark Canadian Beauty LPA Administrator

    Joined:
    Jul 14, 2002
    Messages:
    24,861
    Likes Received:
    388



    Would you mind typing in proper English? Thanks.
     
  11. Derek

    Derek LPAssociation.com Administrator LPA Administrator

    Joined:
    Jul 13, 2002
    Messages:
    41,875
    Likes Received:
    2,338



    I wont reveal much beyond this..but lets just say I've received confirmation that Qwerty is NOT a working title. It is the actual song name.

    Just thought I'd share that with you guys.
     
  12. Sonic

    Sonic Searching for the last Chaos Emerald... LPA Super Member

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    4,483
    Likes Received:
    543



    Really? That's actually a pretty pimp name.
     
  13. Derek

    Derek LPAssociation.com Administrator LPA Administrator

    Joined:
    Jul 13, 2002
    Messages:
    41,875
    Likes Received:
    2,338



    Yeah, and this confirmation is about as official as it gets.
     
  14. Will

    Will bread crumbs & white stones LPA Addicted VIP

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    35,486
    Likes Received:
    0



    I think the name's stupid but the song sounds good so far. I'm not getting my hopes too high because I've been disappointed by Linkin Park over and over again.
     
  15. Joe

    Joe I'm tried LPA Administrator

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    18,897
    Likes Received:
    918



    You have got to be fucking kidding me? I can't believe LP would name a song that. I'm really disappointed if that is the case, because it just sounds meaningless and doesn't really hold any relation to anything. I hope they can give a good reason for calling the song "Qwerty" as I can't think of any reason why a song would be called that at the moment. I know it's the music that counts but "Qwerty"? What the fuck. I hope you're wrong Derek, or they change their mind if this is the case.
     
  16. Will

    Will bread crumbs & white stones LPA Addicted VIP

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    35,486
    Likes Received:
    0



    The funny part about them naming the song "Qwerty" is that Qwerty is a well-known Internet group for pornographic videos.

    Not that I know that from personal experience or anything.
     
  17. Andrea

    Andrea best friends. LPA Addicted VIP

    Joined:
    Dec 12, 2002
    Messages:
    34,338
    Likes Received:
    1



    Maybe they were watching porn while trying to figure out a name then? :lol:
     
  18. Derek

    Derek LPAssociation.com Administrator LPA Administrator

    Joined:
    Jul 13, 2002
    Messages:
    41,875
    Likes Received:
    2,338



    Well it could still be a working title.

    All i know is that its what the song is named at this moment. Which we all basically knew but its what I got from this source lol.
     
  19. Joe

    Joe I'm tried LPA Administrator

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    18,897
    Likes Received:
    918



    Hahaha, yeah. "Qwerty" is also well known for it's popularity as a password too, apparently it's used quite often as a password for many people & organizations.
     
  20. Derek

    Derek LPAssociation.com Administrator LPA Administrator

    Joined:
    Jul 13, 2002
    Messages:
    41,875
    Likes Received:
    2,338



    I still think its not final.

    Qwerty and...lies dont really match.

    And yes the song is about a big lie. We established this lol.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page