ja hoor,,een echte mannen reactie !! en wat moeten vrouwen dan doen om langer te blijven leven? Extra lang naar jullie lul staren? ,,, lijkt me g1 pretje :wth:
ja hoor,,een echte mannen reactie !! en wat moeten vrouwen dan doen om langer te blijven leven? Extra lang naar jullie lul staren? ,,, lijkt me g1 pretje :wth: [/b][/quote] ja..... als je het kan zien bij sommigen :chemist:
Onzin telt niet, dus is het nog steeds 0 0 --- Klote treinen! Ik zou bij een vriendin blijven slapen vandaag in Leeuwarden en morgen bij 'n ander in Groningen.. dat is ten eerste een fucking end weg.. en nu zie ik ook nog eens op de NS site dat er tot 2 uur vertraging kan zijn, minimaal :angry: Deze hele week ook al hetzelfde gezeik, heb maar 1x naar school kunnen komen, voor de rest reden ze niet of veel te laat.. 10 minuten vertraging, 20, 30, 50, trein komt op ander spoor, na half uur ja ga de trein maar weer uit, hij komt over anderhalf uur etc.. dat soort gezeik bah en nu heb ik bambi niet gezien en worden m'n projecten voor school niet beoordeeld en blijf ik zitten :angry: :angry: :angry:
ey we gaan niet afwijken van onderwerp! het ging over borsten! welke cup draag jij? ik momenteel niks maar wie weet vanavond :chemist:
Dude, ik weet serieus niet waar je het over hebt? :wth: Leg eens even uit... En marj, doe niet zo ongelofelijk irritant