misschien moetje nog een keer doen, maar dan in de avond en in het weekend Dan zijn dr veel amerikanen [/b][/quote] zal ik doen
dat is zo maar vond het eerst wel alleen met rockers had vlinke discussies rock vs rap iets van 13 paginas ofzo in seriouse chat en op lpmsgboard heb ik ze allemaal wel uitgeluld en gesust
dat is zo maar vond het eerst wel alleen met rockers had vlinke discussies rock vs rap iets van 13 paginas ofzo in seriouse chat en op lpmsgboard heb ik ze allemaal wel uitgeluld en gesust [/b][/quote] waahh *repsecteert j-flex *
maar tis toch veel leuker om een discussie te hebben? *is trots op Saamsaam* ik zag dit op lycos: [/creatief met kurk mood off]
ja dus ... dis zon moment dat ik me ff dom voel : [/b][/quote] Kevin: :hugz: :hugz: ik snap dat je het nogal verwarrend vind. vind ik ook
[serieus] Zo te zien ben je eindelijk over me heen toch? Ben ik blij om, kunnen we weer gewoon normaal omgaan met elkaar, is veel beter vind ik, anders is het op school ook steeds gespannen als ik je zie, is geen doen, ook al wil je van school af (en dan kan je een nieuw vriendje zoeken )[/serieus] Anywaaay.. Ik heb hier ergens nog een battlemix liggen van Linkin Park en Hans Teeuwen, briljant
Euh wat was niet serieus? En nouja, je was laatst nog aardig gefrustreerd met dat gezwartverf van mij enzo, hopelijk is dat nu afgelopen anders ga ik je natuurlijk ook liever gewoon haten, dat is makkelijker dan, al is dat wel minder fijn natuurlijk
Euh wat was niet serieus? En nouja, je was laatst nog aardig gefrustreerd met dat gezwartverf van mij enzo, hopelijk is dat nu afgelopen anders ga ik je natuurlijk ook liever gewoon haten, dat is makkelijker dan [/b][/quote] shhhhhh, niet meer over hebben