oowh lief lief Saampie Heb net me praktijktentamen gehad! Permanenten - 7 Watergolven - 8, 5 Dame knippen - 9 Dame fohnen - 9, 5 Heer knippen - 7, 5 Heer fohnen - 5, 5 ( <--- Hij heeft rothaar ) Kben best blij ermee
Goed man!! Ik het kader van cijfers zal ik ff van me tentamenweek/proefwerkweek geven Scheikunde : 7,0 Natuurkunde: 7,3 Wiskunde: 5,0 Frans: 3,8 Engels: 10 B) Nederlands (literatuur): 7,0 (tentamen) Maatschappijleer: 9,1 (tentamen) Duits: 5,0 Algemene natuurwetenschappen: 7,1 (tentamen) Ja 3 onvoldoendes maar 2 hele goede cijfers
wow jy kan dat leonie!!! wrm haalt iedereen hoge cijfers (jah leonie 3.8 en 5) maar gemiddeld en ik niet ik weet het denk ik wel hoe het komt maar togh!! :whistle:
Ik begin dinsdag met mn exames. Kbegin met chemie en TW (een soort van economie). Rotvakken. En op 24 december krijg ik men cijfers ! Schandalig!
Ja kan ik wel hoor Waar woon je? [/b][/quote] WAddinxveen. Tis zo klein dat je t vast niet kan vinden
Dan moet ik het effe opzoeken [/b][/quote] Hier. *geeft een microscoop. Alsjeblieft marj(olein toch?)
Hier. *geeft een microscoop. Alsjeblieft marj(olein toch?) [/b][/quote] dank je wel Ja, het is Marjolein
Tuurlijk komt niet iedereen uit nederland.. Stiekem onbewust... Nouja, ik ben ook frans, duits en engels.. maar toch wel als eerste nederlands. En daar ben ik dan ook zeer trots op B)
Ze was hier ook een jaar geleden, maar ging ineens weg Jaja, zulke herriner k me nog wel goeie tijden B)