informatica : 1 Wiskunde : 3.7 Algemene NatuurWetenshappen : 6.8 Natuurkunde : 4.8 en scheikunde en engels ook onvoldoende :S heheh btj slegte start
vertel!! [/b][/quote] jah. Kging winkele met mn vriendinne, opeens kreeg ik et superwarm, khoorde nx meer en kzag nx meer en ik werd draaierig. Toen viel ik bijna flauw . Achterafgezien moet ik er wel meej lache
is wel goed gegaan gelukkig hahahah ik ben afgelopen wintersport voor ut eerst in mijn leven flauwgevallen, zaten we in zo'n ski lift en donders vol met mensen, en toen viel ik flauw omdak gwn geen frisse zuurtsof meer kreeg vet wazug gevoel, wordje niet blijer van ........maar is dus wel goed gegaan
Jha, kvroeg me ook af hoe dat je dat doet [/b][/quote] Nouja, zo'n dubbele betonnen trap met in het midden een glad stuk.. en niet doorhebben dat het regent en die trap dus zeiknat is en superglad.. en uitglijden en naar beneden donderen he Maar het gaat wel weer wat beter hoor edit: ja flauwvallen is herkenbaar Opzich wel leuk, achteraf dan, op het moment zelf is het erg lastig, vooral als je dan ook allemaal vlekken voor je ogen krijgt enzo