nix ANW geleerd 8er pc en toetsen onlin gemaakt om te testen of ik ut kende...maar goeie cijfers ook voor frans, ik had 3.5 afgesloten in de derde -------------------------EDIT-------------------------- Nog Belgen og nederlanders met iets interesants...?... ... verveel me..
gistur ANW gehad....waarschijnlijk wel voldoende maar vandaag Wiskunde en informatica ckur weten onvoldoende maarjah boeit me nie ga vast wel halen
meh mijn klassen zijn zo saai! ik zit hier in een lokaal, een blokuur, links zit er een nerd met een koptelefoon een film te kijken op z'n laptop, recht zit er niemand en achter me zitten ze een beetje verveeld te lachen .. -_- kwil naar huis!
geweldig... nu zitten ze rechts van me ook een film te kijken haha de groeten? ze zitten veel te verdiept in hun laptop
nope...zit thuis..zit midden in een toetsweek :'(...maar heb g1 zin in leren nu....en waar zit jij op school dan...?
geen idee, ik doe nu multimedia... nog 3 jaar en dan misschien hbo ofzo maar dat weet ik nog niet ik heb ook havo gedaan, laatste jaar gaat heel snel hoor en khoop dat je het haalt natuurlijk, sta je er een beetje goed voor?
nee nie egt...maakt nie uit ik haal ut wel en andurs volgend jaar maar ik ga voor dit jaar natuurlijk ...daarna PILOOT!!........
ytep wou ik mu hele leven worden....het liefst in F-16 zo'n straaljager...maar kheb lenzen ..:'( en als dat nog nie ut probleem is ben ik telang volgens mij..(1.95 zo ongeveer mag maar maximaal 1.93)...maar boeit niet, mocht piloot me niet bevallen wil ik de game bizz in maar...eerst ga ik voor piloot ......in zo'n gwn passagiers gedoe....en weet je wel wat je later zo ongerveer wil worden...?
wat ben je lang dan! hey maar lenzen mag dat niet? anders kan je lazeren ofzo game bizz ik ook erg cool. veel succes met het kiezen van je volgende opleiding hey wat ik wil...hmm... nuja...ik heb geen zin in een drukkerij, het lijkt me wel leuk om reclames te maken ik heb nu pauze...en dan ga ik naar vormgeven, dus doei doei
Ok was leuk om dit topic ff als chatrom te gebruiken met jou .. veel plezier met vromgeven laters en btw ja ik ben 1.95 ofzoiets ......en gamebizz lijkt me vet cool miss kom ik ook in utrecht op de hogeschool van kunsyen daar ...daar hebben ze een opleiding er voor, maar dan moet je creatief zijn........en ik wil gwn levels bouwen (deok nu ook als hobby voor Call of Duty) of iets andurs, dus gwn opdr8 krijgen en ik maak ut...kwil nie zo van de creatief...