sry khad ut door aan ut eind van de post maar toen d8 ik lama mooi ...dee ik automatisch.... en jep die is egt indrukwekkend ....(tis allemaal egt gebeurd) ik vin bastogne zeer mooi
Ik vind die serie met dat intromuziekje Paint It Black van the rolling stones zo vet.. weet iemand nog hoe die heet?
kweet ook nie.. kijk de laatste tijd nie meer zoveel tv g1 tij voor, alleen maar CoD, msn, forums, mappen... mijn leven moet zo nie doorgaan strx work nog *NerD* of *Freak*...
Ohw whahwahwahhwa ok nee ik zit op www.elabserver.se ook op forum en toen wist ik nog nie hoe ik costum avatar daar kon uploaden dus toen deed ik (Gaz btw heet ie) die kon ik uit hele grote lijst kiezen en ik vin um dondurs vet, en ik hou niet van om tradities te doorbreken dus ik hou hem nog steeds het zelfde geld voor mijn nickname maverick die heb ik ook bij alles, ook als taggie en handtekeing tegelijk btj jmmr miss maar vink leip.....mijn ecgt naam zit er ook in |M|A|ve|R|i|C|k...marc dus
hij maakt comics, Johnny the Homicidal Maniac, SQUEE!! en Invader Zim, best morbide af en toe maar wel leuk --- edit hahaha oké dan
ja btj vaag als alles op de zelfde tijd gaat jah ..hahaha hier link heb gezocht op google...miss wat voor je : http://jcv.toykeeper.net/JTHM/
hij maakt comics, Johnny the Homicidal Maniac, SQUEE!! en Invader Zim, best morbide af en toe maar wel leuk --- edit hahaha oké dan [/b][/quote] Geef eens een link waar je die kan vinden dan