Ik ga voor een tijdje weg van de LPA .. voor hoelang dat weet ik nog niet , ik zie wel. Tot ooit nog eens
morgen nog 1 dag vrij na de vakantie en dan toetsweek ik ag zo af ...kzit nu in 5 havo....en heb e hel dag hier gepost want wil de 101 halen qau post dan heb ik er hondeerd op 1 dag gehad... ik post wel weer wanneer ut is gelukt... UPDATE!! want begon namelijk met 1 post die ik de dag gepost had toen ik me registreerde , en dit is de eerste keer dak weer trug ben sinds dien
ok ik be nnu een spammer, maar dit is mijn eerste dag bij lpa dat ik (niet mijn account test post meegeteld de dag dat ik me registreerde) gepost heb en ik heb er nu 92 met deze erbij en daar laat ik het voor vandaag bij dus 91 op één dag sry ik wil jullie nie meer vervelen ik spreek jullie laters wel meer ik ga nu Pl3!tu$zz...
omdat ik 2 keer 8er mekaar ging en dat vin ik spammen ....en jah das waar ik heb wel veel gepost vandaag ...hak zin in
hahahah thnx but how do you like mine now I changed it a nice mix of lp lyrics....with a BoB image........en je hebt gelijk band of brothers owned als de ******...leip dak hier iemand vind dei dat ook vind ik ben helmaal weg van WWII...(je begrijpt wel wat ik bedoel)
Tja wrm praat je engels tege me? Kvin de series echt zooo mooi. Vooral 'Why We Fight', met dat concentratiekamp