Jaweel, de man kwam niet voor niks na de vrouw, het was een verbeterde vrouw eigenlijk.. Dus de vrouw vervangen is niet zo moeilijk, je maakt gewoon een pop die graag neukt, een beetje het huishouden doet, vaak gemeen is, achterbaks is en zo veel mogelijk niet eerlijk probeert te zijn Nou dan heb je al een vrouw
uhm...wat een ged8us allemaal kom op man.....de vrouw is ut mooiste hier op aarde sje weet togh........!!!!??....sex is f!jn maar daar hek liever echt dame voor dan een pop ....maar jah zo ieder zijn eigen interesses en ged8us hea... B)
whha ik ook ,alleen proberen te verzinnuh of een wereld zonder vrouw mogeliijk is , hun doen andersom
whaha goede omschrijving en die blijven altijd jong :whistle: [/b][/quote] Yup idd, geen verlepte hoofden, geen borsten tot aan de knieen, geen zure sloot elke maand, geen overgang..
hey DiSiLLUSiON denk er is aan om een homo te worden.... B) ......als de vrouwen togh...helemaal nix zijn volgens jou ...
whah je ken wel allemaal dingen verzinne omze te vervangen mar zal ze tog wel missen de piep zal nooit zo goed zijn en soms dat gezeur of geslijm aan je hoofd is ook niet egr dat makat ze menselijk
Hahahaha nee, het is alleen zo'n zonde dat wanneer je een vrouw neemt, er allemaal van die zooi bijkomt waar ze als vrouw ook niks aan kunnen doen, zo zijn ze immers genetisch, maar wat niet fijn is he
Ik maakte ook maar grpje... ....maarjah ik heb er nog nie zo veel verstand van dus ik zie nie zoveel nadelen denk ik .......maar die hebben wij jongens net zo goed denk ik