dude ben nu offline darop kwamen van die saaie meidne online war ik geen zin had , ik accepteer het nog wel , trouwens leeuwnie ik heb hem
dat ken ook jah whaha ,maarja voeg nog wle ff snel toe dan ga ik maffuh , moet morgen weer krantuh :argh:
Ik zei al, stuur maar een PM met je msn adres ofzo, want ik heb er 3 en die in m'n profiel staat is een hele oude
dan verwijder je ze weer [/b][/quote] Dan moet *ik* moeite doen om *hun* te verwijderen terwijl *zij* *mij* adden? Dat is net zoiets als dat *ik* zou moeten koken ipv de vrouw!
Magnetron in de keuken, slet in bed. En als het ff kan is over 40 jaar de vrouw niet eensmeer nodig [/b][/quote] nou ik weet in iedergeval cker dat als 1 van jullie ons baantje zou overnemen, jullie geheid in de problemen komen en tjah zonder ons is er dan ook g1 slet in bed hea ?
eerlijk gzegt best fout zo weinug vrouwen op de wereld , overla waar je komt zijn dan alleen manne tog liver nie
whaha ..en een robot maken om seks te hebben lijkt me ook nix, ijzer vink denk ik nogal pijnlijk dan... :wth: ,,..whaha ,,..nu ik eraan denk,,..bij jullie zal het dan NOG pijnlijker zijn denk ik...whihihi,,..want het buigt dan niej If you know what I mean
whaha ..en een robot maken om seks te hebben lijkt me ook nix, ijzer vink denk ik nogal pijnlijk dan... :wth: ,,..whaha ,,..nu ik eraan denk,,..bij jullie zal het dan NOG pijnlijker zijn denk ik...whihihi,,..want het buigt dan niej If you know what I mean [/b][/quote] !!!
De wereld zonder mannen zou dat niej wat leuks zijn B) ...wij hebben dan nog genoeg vervangers ervoor