dit is veel spannender vind je niet? *whips you with my new leather whip* [/b][/quote] Your new leather whip can't touch me, I'm sUPERMAN! *gaat verder naar de kelder.. squee roepen* *hoort gerommel* Leones! Haal je zusje es uit d'r enkelboeien!!
wow wow wow wow rustig rustig met posten jeej ik heb alleen vanavond niet gelezen omdat ik in de kroeg zat en zitten jullie nou 6 paginas verder!
Ik naar Leones? Nee, daar heb ik geen zin in. [/b][/quote] ik weet wel waar jij aan zit te denken :chemist: nee, ik haal d'r niet uit de kelder mwuhaha *evil laugh* --- veel leesplezier Saam
ik weet wel waar jij aan zit te denken :chemist: nee, ik haal d'r niet uit de kelder mwuhaha *evil laugh* --- veel leesplezier Saam [/b][/quote] Oh, en waar is dat aan dan?
mij en jou ..doos lol I think [/b][/quote] van leo hebk um wel oh, en van jou ook alleen niet van Dissillusion en Kev
van leo hebk um wel oh, en van jou ook alleen niet van Dissillusion en Kev [/b][/quote] whehehe ..moet je dan maar snel voor zorgen,, van dissillusion heb ik um ook niej
Ik heb alleen die van Leones en Sqee (omdat zij me een massage gegeven heeft laatst ) Wie mij wil adden moet me maar ff PM'en ofzo