en daar benk blij om Superdudes forum is echt te erg superdudes.nl/Chrizzle B) [/b][/quote] whaha kijk wel is een keer maar dna moe tik tog ook zo superdudes profiel aanmaken ?
whaha kijk wel is een keer maar dna moe tik tog ook zo superdudes profiel aanmaken ? [/b][/quote] Je ken ook zonder profiel forum bekijken
*grijpt Leones even bij d'r kont* Zo, genoeg geweest babe , waar is Marj? een koppel hier? [/quote] Nee, tis uit, nu sletten we alleen nog maar.
*grijpt Leones even bij d'r kont* Zo, genoeg geweest babe , waar is Marj? [/b][/quote] ik voel me gebruikt marjolein heb ik in de kelder opgesloten :chemist:
ik voel me gebruikt marjolein heb ik in de kelder opgesloten :chemist: [/b][/quote] Jaja ik ook babe, zullen we nu weer verder gaan? mooi, dan ga ik even naar de kelder if you don't mind :chemist:
Jaja ik ook babe, zullen we nu weer verder gaan? mooi, dan ga ik even naar de kelder if you don't mind :chemist: [/b][/quote] dit is veel spannender vind je niet? *whips you with my new leather whip*