mn modem was kapoet :'( Konk 2 dagen niet internetten..<_< Khad wel spelletjes gevonden uit me ouwe tijd Simcity 3000 en Carmageddon: Carpcocalypse now
ME ME ME !!!Kerstmis is de mooiste tijd van het jaar..! Mijn wens is met kerstmis een vriend te hebben , om dan romantisch bij het haardvuur te gaan zitten, met kaarsen aan en de lampjes van de kerstboom. En dat dan de rest van de lampen allemaal uit zijn!!..met sneeuw buiten , dat lijkt me echt GEWELDIG!!!
Nee niet echt, doe dit jaar voor het eerst sinds 3 jaar weer mee met sinterklaas maar.. dat hele surprise maken enzo, en je hebt altijd dezelfde. blegh. En kerst is wel leuk helaas doen wij niet aan kado's met kerst
ME ME ME !!!Kerstmis is de mooiste tijd van het jaar..! Mijn wens is met kerstmis een vriend te hebben , om dan romantisch bij het haardvuur te gaan zitten, met kaarsen aan en de lampjes van de kerstboom. En dat dan de rest van de lampen allemaal uit zijn!!..met sneeuw buiten , dat lijkt me echt GEWELDIG!!! [/b][/quote] jammer dat je geen vriend kan krijgen GEINTJEEEE :hugz: (kben nog vrij ) Kdoe suprise met me klas, en kerst met familiej..
Aww, ja dat hebben wij ook. Elk jaar met Sinterklaas gedichten en surprises maar dit jaar ga ik niet meedoen aan dat Sinterklaas gedoe. Ik ga al elk jaar met een vriend van mij Sinterklaas binnenhalen Traditie lol. Kerst heb ik echt veel zin in, ook geen cadeaus, ook geen kerstboom bleh, maar wel gezellig
Ik vind kerstmis altijd zo gezellig, sinterklaas iets minder want dan beginnen de examens voor mij. Ik wil ook wel een vriend met kerstmis. Gezellig.
Oeps... ik lees net dat je niet in 'pointless topics' mag reageren... Als ik dat nu wat eerder had gelezen...
Het hande van als er 2 staan, dat je dan best in 1tje kan reageren zolang je het niet in beiden doet [/b][/quote] Hehe .. voel me nu b-tje een doos mjah... Verder met het onderwerp dan ma Gaat er nog iemand op vakantie in de kerstvakantie?
Hehe .. voel me nu b-tje een doos mjah... Verder met het onderwerp dan ma Gaat er nog iemand op vakantie in de kerstvakantie? [/b][/quote] ik mischien weekje met iemand hangt er vanaf :