Nee ze woont op de Noordpool [/b][/quote] :wth: flauwerd Mhh....ze is hot en ze woont in NL ehm nou ja...bijna in NL dan...
:wth: flauwerd Mhh....ze is hot en ze woont in NL ehm nou ja...bijna in NL dan... [/b][/quote] Nouja.. NoordpooL NederLand Lijkt wel
Nouja.. NoordpooL NederLand Lijkt wel [/b][/quote] d'r tuin ziet er in ieder geval wel Nederlands uit
Ya ik woon in NL. Hoe lol. jij ook neem ik aan? Squee? ik weet niet wat je echt naam is [/b][/quote] Ik wist het wel! wOOOOOOt! Ehmm is al weer een tijdje geleden maar ik was eerst Ghost child en mijn echte naam is Marjolein
Ik wist het wel! wOOOOOOt! Ehmm is al weer een tijdje geleden maar ik was eerst Ghost child en mijn echte naam is Marjolein [/b][/quote] Maar iedereen noemt dr slet.. uhhh marj *rent weg* jk.. :hugz:
Ik wist het wel! wOOOOOOt! Ehmm is al weer een tijdje geleden maar ik was eerst Ghost child en mijn echte naam is Marjolein [/b][/quote] Marjolein voor man of vrouw?
Al vanaf me vierde Haha maar even zeker weten Ken namelijk een marjolein die een jongen is :chemist: [/b][/quote] ow ow...............*rent weg beschaamd* :embarassed:
marjolein jongen lmao het zou je maar s over komen en ja respect voor me brada hazes.... =EDIT= /me is net terug van Post your picture topic omg FreeYourMind NL heeft een hottie bij