Kheb net gekeke op de site, maar het Papa Roach komt nie op de radio :'( Wel Franz Ferdinand, en die ga'k wel opnemen EDIT: Ze komen toch Papa Roach. Ze komen om 21:15 Tis wel op video, dus misschien kent haperen [/b][/quote] Yeah!! 1 bronzen award pour moi!! En jij ook gefeliciteerd Chris . Ik heb ook nog lekker Papa Roach gekeken ondertussen. En morgen gaan ze ook nog lowlands uitzenden dus ik hoop dat het er dan nog opkomt.
18 in december en inderdaad feesten geblazen voor onze 1e en enigste (ja toch?) gouden medaille van 2004
Gefeliciteerd Leonie en Chrizzle fo shizzle!!! :hugz: ik ben trots op jullie edit: owow.....ik ben slecht....Natuurlijk ook gefeliciteerd met 9_9problems! lol, een award voor slechte naam
LOL, neee alleen voor degene die goud hebben gekregen. Jij had brons, awwww :hugz: aaaah je had tenminste geen goud voor slechte naam dus dat valt wel mee
Man!! Ik word dat Leonie en _Leonie_ gedoe helemaal zat ... haha ... Ik denk dak me naam maar laat veranderen naar leeuwnie... vinden jullie niet?
maar dat lijkt er zoveel op dan moet je dan wel helemaal anders doen maar is tog wel leuke naam .... #### wie had er dan nog slechtere naam .
Ach ja... In Leeuwnie zit temminste meer verschil... Zo heb je eerder door wie er bedoelt wordt... toch?... Hoe moet je je naam eigenlijk laten veranderen? Moet je dan ff een staffmember vragen?
haha... misschien is het ook wel mooi als je je naam houdt ... Zet je in je sig 'proud winner of a bronze LPA award for worst name' of zoiets
hopen dat de zilveren en gouden naam veranderen , en er geen slechtere bij komen dan win ik volgende jaar
haha Ja ... Gaaf dat je het in je sig hebt gezet... wou ik ook nog gaan doen haha EDIT: eigenlijk ben jij een veel betere newbie... Je bent hier nog maar heel kort en kijk eens wat voor een postaantal je hebt
Haha... ik bedoel 'mijn' award erin zetten ... Edit: Iemand heeft ook op me gestemd bij Meest intelligent en Best Taste In Entertainment haha ... Kben zeer vereerd... Alhoewel ik niet echt snap waarom ik slim/grappig ben