LOL ho utilizzato la macchina di traduzione, e ci non è realmente un soggetto qui, inviamo qualche cosa che cosa gradiamo, una chiacchierata casuale olandese. [/b][/quote] eh, comunque ho notato che non proprio tutto era corretto!! comunque lo apprezzo molto! now i'll stop...sorry '
eh, comunque ho notato che non proprio tutto era corretto!! comunque lo apprezzo molto! now i'll stop...sorry ' [/b][/quote] yeah I was trying to make sentences of it too and lol, you don't have to say 'sorry'
hey, ma allora c'è qualcuno che parla italiano qui!! ps: sorry for not staying on topic, now i'll stop to write here.. [/b][/quote] spaghetti lasagne en maccaroni pikante zalig yammy yammy kapito? with die pikante honig sauce el perfectiano laat ikkito maar kappen mit diet el onzininto want ikkito bakt er nikso vanito
spaghetti lasagne en maccaroni pikante zalig yammy yammy kapito? with die pikante honig sauce el perfectiano laat ikkito maar kappen mit diet el onzininto want ikkito bakt er nikso vanito [/b][/quote] i've only understand u like italian food...me too! B)
i've only understand u like italian food...me too! B) [/b][/quote] indeed it the rest was dutch with an italian accent
ow koel foto foto foto foto ! hehe thanks ja was echt iets van 5 uurtjes bezig met die rot signature avatar.... waarom zijn jullie vandaag eigenlijk niet op msn?
ow koel foto foto foto foto ! hehe thanks ja was echt iets van 5 uurtjes bezig met die rot signature avatar.... waarom zijn jullie vandaag eigenlijk niet op msn? [/b][/quote] nauw, we waren in gorinchem :'( ruzie met mn vader, hij denkt dat ik van hem ben, nu zegt hij tegen mij dat ik de piecing er uit moet halen en als ik het niet doe dan zal hij hem eruit rukken :'( en toen begon hij over mn niet-christelijk zijn.........................echt alles wat ik vind en doe is in zijn ogen een groot probleem, en hij gaat maar door :'( ik kan hem wel doodschieten, graag.
nauw, we waren in gorinchem :'( ruzie met mn vader, hij denkt dat ik van hem ben, nu zegt hij tegen mij dat ik de piecing er uit moet halen en als ik het niet doe dan zal hij hem eruit rukken :'( en toen begon hij over mn niet-christelijk zijn.........................echt alles wat ik vind en doe is in zijn ogen een groot probleem, en hij gaat maar door :'( ik kan hem wel doodschieten, graag. [/b][/quote] awwwww *hugs* nee niet papa schieten voor een piercing bovendien mag dat niet in nederland.... :hugz:
ouders hebben de plicht om je op te voeden en niet al hun keuzes vallen bij de kinderen goed.... als je zelf oud bent geworden dan weet je hoe moeilijk opvoeden is...
daar heb je gelijk in, lijk me ook nogal kut om optevoeden dat beetje generatie verschil maakt zo veel andere kijk op dingen.
als het goed is hebben ouders geen zeggen meer over hun kinder op hun 21ste weet niet of je nog lang moet wachten , maar dan ken je gewoon alle piercing zetten die je wil