kvint wel beter, kad ut nog nie gezien EN ZEG VOORAL NIET WELKE NUMMERS! [/b][/quote] 1) intro+Baby Hit me One More time 2) push up 3) this love 4) Heb je Even voor mij 5) Tipsy 6) Dragostea Din Tei
Ok, heb het effe in de translator gegooid. Dit kwam d'r uit: En als ik in mijn taal schrijven neer zette?
Lollers, kut translators ow ow, shame on me, shame on me: <div align=center>WELKOM 9_9PRoBLemS!!!</div>
zitten nog best veel nederlands op dit forum B) , naja ben 16 en kom uit hoorn , al tijdje fan van lp vanaf papercut . Favorite songs van ze dedicated , one step closer , Krwling ,PPr:kut . is 1 van jullie hier nog naar rock am ring geweest? was namelijk niet zo ver over de grens d8t ik , ik was te laat kaartjes al uitverkocht
awwww, das flink #### dat ze al weg waren dan :hugz: nee, ben niet naar rock am ring geweest, nog nooit naar LP geweest trouwens :wth:
whha tnx Ja was nogal klote zeker , ik ben ook nog nooit geweest maar naar wat live videos hebben gezien(live in texas) zou ik nogal graag willen. mischien komen ze me hun new album worldtour ofzo eindelijk is in nl
Ik weet het niet, maar als ze komen ga ik zeker! Mmhh....ze komen noooit is naar Nederland. ####ed up
ja nogal ****ed up maarja blijf maar hopen dat ze komen tijdes de tour van hun nieuwe album, Blijf tot die tijde gewoon wel live in texas kijken
dan maar ff andere muziek , maar zijn ze wel is in nl geweest , zal vaag zijn al zijn ze hier nog nooit geweest
naja als ze er wel een keer zijn geweest is er een kans dat ze terugkomen en nederland niet over het hoofd zien , trouwens brute signature ghostchild
allora accaduto là niente [/b][/quote] hey, ma allora c'è qualcuno che parla italiano qui!! ps: sorry for not staying on topic, now i'll stop to write here..
hey, ma allora c'è qualcuno che parla italiano qui!! ps: sorry for not staying on topic, now i'll stop to write here.. [/b][/quote] LOL ho utilizzato la macchina di traduzione, e ci non è realmente un soggetto qui, inviamo qualche cosa che cosa gradiamo, una chiacchierata casuale olandese.