mogu lol leonie zag pas gisteren jouw foto op de signature van ass kicker!! ik dacht huh? haar ken ik ergens van
mugu HAHAHAHAHAHAHA LOL ya, ze heb me als sig gebruikt. Oo ik voel me gebruikt ach ja, ik heb al een poging gedaan om haar over te halen hem te wissen maar tlukt niet echt
mugu HAHAHAHAHAHAHA LOL ya, ze heb me als sig gebruikt. Oo ik voel me gebruikt ach ja, ik heb al een poging gedaan om haar over te halen hem te wissen maar tlukt niet echt [/b][/quote] het was al te laat zeg maar
madmazel fieke in france? euh baket euh stok brood euh dat is alles wat ik kan in het frans.... ik vind het wel cheap dat ze hier bewegende animaties uitgeschakeld hebben,,,...... maar ik heb ze hier al verraden door bij linkin-parkworld.com aan te melden de aartsrivaal van de lpa muwahahahaha :chemist:
ja Fieke! heb een fijne vakantie eh! lekker frankrijk! hey, linkin-parkworld.com? Oo dat moet ik es uitzoeken. maar de animaties doen het toch? Saman, die animatie van jou is wel GEWELDIG! tijdje terug heb ik er heel lang naar zitten staren
hahaha thanks *buigt voor het publiek* en nu staat me mannetje stil :'( luistert naar Linkin Park -3as13r_7o_Runv2-5 (MegaManX2 Remix) zo dit jaar ging ook iemand anders van me lijst naar frankrijk vorig jaar was ik er voor t eerst geweest.....mooi land maar rare mensen vind ik. jah lpw en lpa hebben ruzie omdat de layout enzo erg sterk op elkaar lijken.... vind ze allebei wel mooi en beter als die van linkin park forum zelf.
Fiekuh! Fijne vakantie daar! Ze hebben daar lekkere mannen Ben vorig jaar in Parijs geweest en ik heb me ogen uitgekeken Edit: Owh ja......Saman.....pic is coming! Edit 2: hihihihi, piccie Saman! http://img78.photobucket.com/albums/v295/c...o/IMAGE0201.jpg
Haha...ik weet niet waar het over gaat... Maar het is wel lief [/b][/quote] haha, dank je wel. Nou het ging zo: Saman kan er niet tegen dat ik een Nirvana shirt had gekocht in plaats van een LP shirt. En elke keer loopt ie mij dermee te pesten. Nu was tie met Leonie aan het chatten en zei tie dat ik moest schoonmaken, omdat ik een Nirvana shirt had gekocht i.p.v een LP shirt. Dus ik zeg: 'hahaha, lul! ' En dus zeg hij: 'Ja, nu moet je een foto maken met 'Het spijt me Saman' dus ja......dat was de foto
ik word beroerd van dat soort dingen :'( dit is zoooooo lief van mar awwwww *hugt mar* je bent vergeven kijk als iedereen op aarde netals marjolein was dan had je altijd peace thnx for je actie
haha, dank je wel. Nou het ging zo: Saman kan er niet tegen dat ik een Nirvana shirt had gekocht in plaats van een LP shirt. En elke keer loopt ie mij dermee te pesten. Nu was tie met Leonie aan het chatten en zei tie dat ik moest schoonmaken, omdat ik een Nirvana shirt had gekocht i.p.v een LP shirt. Dus ik zeg: 'hahaha, lul! ' En dus zeg hij: 'Ja, nu moet je een foto maken met 'Het spijt me Saman' dus ja......dat was de foto [/b][/quote] Hahaha ach.. een nirvana shirt mag wel hoor Is het goed als ik jou ook aanmeld?