Wow!!... Das kut Gister vet stormen!! Echt niet normaal! Ik was ook nog ff bang dat ik er doorheen moest fietsen voor als ik uit ging.. Of dat ik niet weg kon omdat het zo hard regende. Maar toen stopte het.. En echt super toevallig was het thema van die avond 'Can you handle the storm'... haha... Maar dat ging eigenlijk over een of ander drankje:s
Kheb in de vakantie al 12 dagen gewerkt.. ongeveer 70uur denk k :whistle: Bij elkaar: Kaching.. zow'n kleine 250 pleuro En kga nog meer werke,
Wat?! 250 Euro met 70 uur werken?! Das weinig! [/b][/quote] Ik DENK dan 70 uur werke.. kweenie zeker.. wat lulk nou dom.. 70 uur >.< Khad vorige week 26 uur.. Kdenk 50 Ik verdien 3.60 per uur Om precies te zijn.. ik heb 57.75 uur gewerkt.. 57.75 3.60x 207.90 hm..
Ik DENK dan 70 uur werke.. kweenie zeker.. wat lulk nou dom.. 70 uur >.< Khad vorige week 26 uur.. Kdenk 50 Ik verdien 3.65 per uur [/b][/quote] ok Hey, kom bessen plukken met Le en mij! Verdient veel beter
hahaha Ok, ehm....het ligt eraan hoeveel je plukt. Hoe meer kistjes, hoe meer ching ching! Ik pluk nu voor m'n vierde jaar en dus pluk ik steeds meer. Ik verdien nu zo'n 10 euro per uur 30 uur 10 x E 300,- Beat that Chris! :whistle:
hahaha Ok, ehm....het ligt eraan hoeveel je plukt. Hoe meer kistjes, hoe meer ching ching! Ik pluk nu voor m'n vierde jaar en dus pluk ik steeds meer. Ik verdien nu zo'n 10 euro per uur 30 uur 10 x E 300,- Beat that Chris! :whistle: [/b][/quote] WTF! 10€ PER UUR?! Teeeeering! Ik zou zeker elke dag werken! 5 uur x 10E = 50€ op een dag? ####.. X 5 dagen = 250 E X 8 weken = 2000.. E.. dat ken nooit.. hoe oud ben je?
15 :whistle: Hahaha, maar als je doorplukt kan je het halen als je wilt. Maar het is nou niet echt mijn favo baantje........ben net zeik en zeik nat geregend Nu moest ik naar huis toe, want er viel niet meer goed te plukken. :wth: straks lekker douchen en dan lekker slapen!
yay! Woon je vlakbij Asch of Neerijnen? Owh ja bijna vergeten te vertellen........je bent toch niet bang voor oorwormen? :whistle:
yay! Woon je vlakbij Asch of Neerijnen? Owh ja bijna vergeten te vertellen........je bent toch niet bang voor oorwormen? :whistle: [/b][/quote] Ik denk datk maar hier blijf werken.. Kwoon in Maassluis, en keb geen idee waar jij woon
niemand kent dat marjo argggg, gisteren wast te warm en was ik verbrand, en vandaag ben ik zeiknat naar huis gegaan.....maar ja, voor dat loontje :whistle: