nee, 3-0 voor Portugal! MWHAHAHAHAHAHA *in haar gedachten Saman aan het uitlachen* [/b][/quote] DOOS !! ik heb het over NL VS DUITSLAAAAANNNDD
DOOS !! ik heb het over NL VS DUITSLAAAAANNNDD [/b][/quote] ah sh#t ach......what the f#ck..... 3-0 voor Duitsland!!!
De feiten spreken voor zich het is hard maar waar...... man geloof me nou maar het ziet er niet uit,...en net heb Ghost Child tegen me gezegd dat ze dat te hard vindt als ze het zo recht tegen je gezicht zegt........ [/b][/quote] maak mij nie uit.. die van jullie zien dr ook nie uit
ach kushi kushi kushi mijne bedoelt ie iig niet B) [/b][/quote] SAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! *schreeuwt commanderend* ...grapje
Wilhelmus va-an Na-asauwe ben ik van dui-uitse blooooeeeeeed de vaderla-and ge-etrouwen blijf ik tot i-in den doet E-eeen priiinse van Oranje blijf ik vrij overveerd de ko-o-o-oning van Hispanje blijf ik altijd geeeeeeerd :whistle:
*claps for Ghost Child* gefeliciteerd Leonie & Marjolein met overgang/geslaagd/etc. wie is nog meer over of geslaagd?
Kweenie ofk over ga Kmoet nog handelingsdelen enzo doen, en dat is best moeilijk [/b][/quote] awww :hugz: succes dan!
Ik weet pas 29 juni of ik geslaagd ben of niet ... maar da komt wel goed denk ik . Ik zal alleen een lagere studierichting moeten gaan zoeken..
tja ik heb men punte vandaag gekrege, vielen best wel mee enkel dik gebuisd voor wiskunde. toevallig een heel belangrijk vak . Ik ga dus een lagere studierichting zoeke
Dit is zwaar klote! Vanavond geen voetbal maar diploma uitreiking! Hoe kunnen ze dat nou doen?!! :argh: Stomme diploma uitreiking
Ik mocht naar café inplaats van diploma uitreiking.. en dat gak nu doen! Hoooiii Nederland gaat winuhhh!