een vriendin van me is vandaag terug van Rock Am Ring :rawk: zow wat was het vet gisteren << keek zelf online
Well, your language is too I have no idea what people were saying there [/b][/quote] That would probably be because you don't speak Czech?
cool, dat ze er was! khad het gehoord van majo. Als ze op Pinkpop komen (eens ) dan gaan we met ze alle! of zouden ze ook op Rock Werchter komen?
Did you like Prague? [/b][/quote] I liked it very much. When i was walking over the same bridge, the Numb song came in my head Its a beautiful city, and Czech is a beautiful country
I liked it very much. When i was walking over the same bridge, the Numb song came in my head Its a beautiful city, and Czech is a beautiful country [/b][/quote] Ditto, lol
cool, dat ze er was! khad het gehoord van majo. Als ze op Pinkpop komen (eens ) dan gaan we met ze alle! of zouden ze ook op Rock Werchter komen? [/b][/quote] op Werchester zijn ze ooit geweest heb nog de complete concert in video ervan.... en Pinkpop had dit jaar de baas ervan gehoopt dat lp zou komen maar hij kreeg het niet voorelkaar en hij hoopt dat ze volgend jaar wel kunnen komen
Met Nadruk op : This post has been edited by ghost child on Jun 8 2004, 12:31 PM [/b][/quote] Gemeenerd! Chris, niet geloven! hij liegt!
Gemeenerd! Chris, niet geloven! hij liegt! [/b][/quote] De feiten spreken voor zich het is hard maar waar...... man geloof me nou maar het ziet er niet uit,...en net heb Ghost Child tegen me gezegd dat ze dat te hard vindt als ze het zo recht tegen je gezicht zegt........
De feiten spreken voor zich het is hard maar waar...... man geloof me nou maar het ziet er niet uit,...en net heb Ghost Child tegen me gezegd dat ze dat te hard vindt als ze het zo recht tegen je gezicht zegt........ [/b][/quote] nietes, nietes, nietes, nietes, nietes, nietes, nietes, nietes, nietes, nietes, nietes, nietes! hahahahahaha, Saman......je bent de duivel zelve
nee jij hebt gewoon medelijden met hem volgende week Nederland tegen Duitsland in Portugal.... je voorspelling? 2-1 voor NL !!