Ja, kwas op Idols Mnee, nie dak weet. Kben gewoon beroemd zonder op tv te kome B) __ Me duim is gehecht XD! Kwou een straatbord eraf halen, en dat heeft zo'n kliksysteem. Dus ik ga klikke, maar kwis niet dat het scherp was, dus toen 'drup, drup, drup'. Dus ik snel naar huis toe, naar het ziekenhuis. Eerst kreeg k een verdovingsspuit in mn topje van me duim, en die moest erin. Dus ik schelde het alfabet van scheldwoorde 50x En toen kreegk 2 hechtingen STOER HE?!!?!?! [/b][/quote] ik denk niet dat je de antwordt hebt gegeven op haar vraag chris
ik denk niet dat je de antwordt hebt gegeven op haar vraag chris [/b][/quote] Egt wel Weekveel ofk in de krant of tv ben gekome.. K kijk nie in de krant of kijk naar ut nieuws
This is so cool. I have no idea what any of you are saying. hoo haa hee hee hova ook ook Did I say anything? Huh? Of course you can't understand me i'm awsome like that. I'm a Floridian with pride!
i didn't understand a word of that [/b][/quote] only the 'ook, ook' thing but it was a nice try, tough
aaaaaaaaaaaaaaaaagghh mijn oor doet pijn van de zingende mensen op your own voice echt schaelijk voor oren nee ze hebben geen talent nee ze zien er niet uit nee ze kunnen geen idols worden
Nu je ut toch over Idols heb.. wie heeft er gekeken? Ik vin de voorrondes ut grappigst XD! Daarbij zie je iedereen voorbij komen, zoals die jongen met puisten en de heftruck chauffeur
ur not alone, anya...im sitting here looking like this: translations anyone? [/b][/quote] We're just planning to take over the LPA :chemist: Then the whole internet Then America And then the whole world! MWHAHAHAAHAHHAA!!
0WN3D Jezus..er zijn nu echt kut clips op the box. Death metal kan goed zijn. Maar niet die ####### trash zoals ####### Morbid angel en deicide.
We're just planning to take over the LPA :chemist: Then the whole internet Then America And then the whole world! MWHAHAHAAHAHHAA!! [/b][/quote] Oh i see. Carry on... waaait a minute.... *notices a mob of bulgarians and hollanians stampeding at me* AHHH!
whahahaha, *lachaanval*.....zingende mensen zijn zooooo grappig godzijdank, ik heb geen microfoon ...
een vriend van Tom had mee gedaan en had Crawling gezongen commentaar :"ik denk niet dat jij fan van Linkin Park zou worden als hun jouw stem hadden"
whahahahahahahahaha die heb ik gezien! die kan serieus waar echt niet zingen! *hmm, plaatsvervangende schaamte*