huh? waar heb je het over? :wth: [/b][/quote] Nou, altijd als m'n zus op de site zit, is iedereen er. 5 minuten later ik erop en dan is iedereen eraf! Volgens mij zijn ze hier allemaal helderziend ofzo... :wth:
Nou, altijd als m'n zus op de site zit, is iedereen er. 5 minuten later ik erop en dan is iedereen eraf! Volgens mij zijn ze hier allemaal helderziend ofzo... :wth: [/b][/quote] nou jah we zitten idd niet 24 uur per dag op t forum we posten en we doen onze andere zaken...
nou jah we zitten idd niet 24 uur per dag op t forum we posten en we doen onze andere zaken... [/b][/quote] hoeso niet 24uur? Alsk op de computer zit, zetk glijk LPa aan
hoeso niet 24uur? Alsk op de computer zit, zetk glijk LPa aan [/b][/quote] je hebt gewoon de forum as je startpagina gemaakt
je hebt gewoon de forum as je startpagina gemaakt [/b][/quote] Mnouw.. dat ook niet Maar ik typ zo snel dat ut lijkt alsof ut mn startpagina is
Nou, het ligt eigenlijk aan me zelf. Ik zou naar Utrecht gaan, maar ik ben weer blut! :wth: Maar ik hou sowieso niet van al die 'Oranje gekte' and stuff. Maar ik ben de dag aardig goed door gekomen! Thanks for asking!
/me heeft het geweldig naar z'n zin gehad met Konningenach /me is een oranje fan ondanks dat ie een buitenlander van afkomst is /me vindt dat konningedag/nach helemaaaaaaaaaal te gek !!! :rawk: :rawk: :rawk:
It's not Nedvet, it's Nedvěd. Edit: Seems like it's not displaying Czech alphabet...Oh well, just call him Nedved And you shut up, ChriSucker!
hey, vraagje voor Chris, Chris, toen mijn zusje en ik jouw pic zagen hier, hadden we allebei zoiets van: 'hey, volgens mij heb ik hem al eens eerder gezien!' dusse.....ben je weleens op tv geweest of heb je in een krant gestaan ofzo?
Ja, kwas op Idols Mnee, nie dak weet. Kben gewoon beroemd zonder op tv te kome B) __ Me duim is gehecht XD! Kwou een straatbord eraf halen, en dat heeft zo'n kliksysteem. Dus ik ga klikke, maar kwis niet dat het scherp was, dus toen 'drup, drup, drup'. Dus ik snel naar huis toe, naar het ziekenhuis. Eerst kreeg k een verdovingsspuit in mn topje van me duim, en die moest erin. Dus ik schelde het alfabet van scheldwoorde 50x En toen kreegk 2 hechtingen STOER HE?!!?!?!