HHHHe, eindelijk even Nederlands! Ik zit nu midden in mijn tentamenweek! morgen engels en biologie en duits! Ik ben zo slecht in duits, en ik heb nogwel een mondeling! Sh#t. Ik gaat daar niets van bakken, maar het is goed te weten dat mn leraar een beetje om is te kopen. met Jenever! Dat wordt een paar flessen meenemen
Haha, ja dat probeer ik ook altijd = omkoperij het lukt alleen nooit. Ik ben blij dat ik nog geen duits heb! .. ik vind die taal niet zo leuk ... veel succes met je tentamens
dank je. en als je moet kiezen tussen duits en frans... kies frans oh ja jij woont in België he. Ja das lekker makkelijk
Ik heb ook tentamens...Morgen mondeling Engels en Nederlands! Karel en Elegast & Beatrijs en al die bullsh*t
heb zaterdag 2 opdrachten die ik binnen 4 uurtjes moet maken ,..waarover ? geen iedee..... =/ het is een CMD opleiding
wat is een CDM opleiding? of ben ik nu aan het blond zijn? In ieder geval succes ermee. Zit in mijn tentamens, nog alleen duits en dan een maand vrij!......maar dan EXAMENS!
wat is een CDM opleiding? of ben ik nu aan het blond zijn? In ieder geval succes ermee. Zit in mijn tentamens, nog alleen duits en dan een maand vrij!......maar dan EXAMENS! [/b][/quote] ummm Communicatie & Multimedia Design photo sjoppen,director,3d etc,.. ze gaan me testen op mijn creativiteit
ummm Communicatie & Multimedia Design photo sjoppen,director,3d etc,.. ze gaan me testen op mijn creativiteit [/b][/quote] he dat is grappig, ik ga Multimedia Vormgeven doen. Ook photo shoppen en 3D en stuff like that. volgende maand gaan ze mij testen. Brrrr.
Ik ben echt dood Gister voetballen, daarna konk nie slapen. Daarna tot 12uur op school. Daarna 5uur werken en net nog gevoetbald..-_-
wow wat doe jij 12 uur op school? is dat niet een beetje té... [/b][/quote] Uh.. wat dacht van je tot 12 uur op school zitte? Les neme? :wth: kwas 12uur klaar met school dustja.. toen gingk werke
Uh.. wat dacht van je tot 12 uur op school zitte? Les neme? :wth: kwas 12uur klaar met school dustja.. toen gingk werke [/b][/quote] oh, wat doe je voor werk dan?
haha, ik ga bessen plukken! [/b][/quote] wel sorge dat je beetje veel verdient. Ik verdien nu 3.65p/u, Dus vandaag hebk.. 17.50 verdient B) En zaterdag ga'k ook, dus das 35 pleurotjes verdient
wel sorge dat je beetje veel verdient. Ik verdien nu 3.65p/u, Dus vandaag hebk.. 17.50 verdient B) En zaterdag ga'k ook, dus das 35 pleurotjes verdient [/b][/quote] Ik verdien dan 180 in de week, of meer. heel relaxed, lekker bruin worden en het is maar van half 8 tot 3 uur.
he dat is grappig, ik ga Multimedia Vormgeven doen. Ook photo shoppen en 3D en stuff like that. volgende maand gaan ze mij testen. Brrrr. [/b][/quote] cool ook in Breda? of in Rotterdam? HBO/MBO? met MBO heb je het grafische Lyceum maar k doe HBO