I started taking Dutch as my second foreign language so hopefully in a few month's time I'll be able to understand you
Oh man, het is altijd dat zelfde droevige sfeertje rond allerheiligen, gelukkig scheen de zon vandaag want anders was ik echt helemaal depri. :wth:
Goedenmiddag! Ik ben mooi! Roode wijn is goed. Het is moeglijk. Ik ben Je bent Hij/Ze/Het is We zijn Jullie zijn Ze zijn een twee drie vier veif zes seven acht negen tien Ha! What do you think? So far, so good! The hardest word to pronounce so far was huis! Fucking triphtong! Doei!
hmmm....I wish I knew Dutch. :wth: [/b][/quote] What do you wanna know about it? Thats me btw Dusan: Nice B) Its actually "rode wijn" with 1 'o'. Het is "mogelijk" or "moeilijk" Possible or hard/tough
Underworld was kei en kei vettt was een beetje irritant dat ze een kwartier voor tijd 5 minuten langs afscheid van het publiek zitten nemen, liepen ze weg en kwamen ze terug met Moaner als afluister wat super spetternd was maar bij de 2e afscheid was iedereen al dood op van klappen
OVERMORGEN NAAR BLOODHOUND GAAAAAAANG! *springt op en neer* Ik heb echt een perfecte plaats om mn fotocamera te verstoppen, want die mag je niet meenemen. 3 raden waar ik hem verstop
awww *hugs* <3333333 wat hebben ze dit forum toch verneukt zeg, zijn ze nu gesponsord door de postbank? rawwwwwr
Khad hem in mn trui. ze fouilleerden me niet eens Khad ook een foto genomen van de bassist, en toen staktie zn middelvinger op! Maar mn camera had een teringmode, dus hijs heel erg KUT!
Saam: rawrrrrr...ik hoop wel dat die nieuwe skin snel komt! Ik vind dit een beetje annoying aant worden -_- Chris: Ja, had ik al gelezen in RT ja..das wel klote =/ was het wel genomen op een digi?
I'm from Belgium. Antwerp - 't Kiel to be correct. amai kem lang moete wachte op dezen thread translation : omg i've been waiting so long for this thread