Omdat ik geen irritante mensen wil die alleen maar vragen 'Heeey! hoe ist? wat ben je aant doen? heb je plannen voor het weekend?' en als je wat terugschrijft houden ze in 1 keer de bek dicht. :whistle:
Omdat ik geen irritante mensen wil die alleen maar vragen 'Heeey! hoe ist? wat ben je aant doen? heb je plannen voor het weekend?' en als je wat terugschrijft houden ze in 1 keer de bek dicht. :whistle: [/b][/quote] I put this on the translator, and it almost makes less sense than the Dutch alone. But yeah, block the irritating men.
I put this on the translator, and it almost makes less sense than the Dutch alone. But yeah, block the irritating men. [/b][/quote] haha funny Yups. Keep the annoying persons awaaaay.
uhm, dat vasten is de enige wat ik voor de rest doe hoor. Ik bid niet, ik vind het alleen voordelen hebben voor me zelf als ik vast zoals Mentale en discipline versterking daarnaast is het een beetje lullig als iedereen thuis vast en ik voor hun neus eet. andersom gebeurt het ook niet. last but not least : ik krijg me buikje kwijt voor eventjes :wth:
uhm, dat vasten is de enige wat ik voor de rest doe hoor. Ik bid niet, ik vind het alleen voordelen hebben voor me zelf als ik vast zoals Mentale en discipline versterking daarnaast is het een beetje lullig als iedereen thuis vast en ik voor hun neus eet. andersom gebeurt het ook niet. last but not least : ik krijg me buikje kwijt voor eventjes :wth: [/b][/quote] Aha oki ik snap het Das inderdaad wel handig, automatich gewicht verliezen
Soms kan je gewicht verliezen, maar de meesten moslims maken savonds maaltijden klaar waar je U tegen kunt zeggen TROUWENS IK GA NAAR DE BLOODHOUND GANG!!1!1
17 november in de Effenaar, Eindhoven Volgende wel weer naar school. 11 uur gaat de laatste trein naar Maassluis, dus als ik die mis ben k zwaar de lul XD
Wow this thread is still alive o__O I just popped in to tell you that your football team is gonna lose tonight. Have a nice evening
Ik was lekker aan het kijken in het centrum heeeerlijk __ I was watching downtown! delicious Hana, you're team sucks!