gelukkig hoef ik geen examens ofzo te doen pfeew waarom zijn we hier gekomen eigenlijk? had het liever daar... s het nou al duidelijk dat je niet overgaat?
Mnouw.. ja neejoh.. van duits en engels hoefk nix te leren want daarbij krijgen we een leestoets, keb tot nu toe alleen eco geleerd..:whistle: Bij maatschappijleer krijg je 5x dezelfde vrage, als je de open vrage niet wist kon je zo bij de meerkeuzevrage krijge
Mnouw.. ja neejoh.. van duits en engels hoefk nix te leren want daarbij krijgen we een leestoets, keb tot nu toe alleen eco geleerd..:whistle: Bij maatschappijleer krijg je 5x dezelfde vrage, als je de open vrage niet wist kon je zo bij de meerkeuzevrage krijge [/b][/quote] lol 5x dezelfde vraag vage leraar als je het aan mij vraagt... bij bedrijfskunde was het bij mij altijd in de grafische rekenmachine intikken... ey maar dit topic moet gewoon terug naar around the world dat het in random chat is vind ik nergens opslaan... :angry:
lol 5x dezelfde vraag vage leraar als je het aan mij vraagt... bij bedrijfskunde was het bij mij altijd in de grafische rekenmachine intikken... ey maar dit topic moet gewoon terug naar around the world dat het in random chat is vind ik nergens opslaan... :angry: [/b][/quote] Mjah, nu worde we té mainstream
Chrizzle fo shizzle B) Keb wel mIRC. Tenm, mn broer dan Hij zit alleen op mp3kanale en dat vink nie erg.. zo krijgk nog wat muziek B)
Keb vandaag me cijferkaart teruggekrege 2 onvoldoendes. 5.4 voor wiskunde en onvoldoende voor CKV ..<_< kutvak
morgen uitslapen zaterdag naar Mini LAN zondag slapen maandag chillen iemand al plannen voor Konningedag? /me gaat in Amsterdam Feesten met een man of 10
ohja das waar ook helemaal geen konning of konningedag daarzo? jullie hebben toch daar een koninglijk iets toch? :wth:
hehe ja wij hebben een koning mar ja daar is geen feest voor ofzow... en onze nationale feestag valt in de zomervakantie dus ja daar heb ik ook weer nix aan