AMERICA FUCK YEAH

Discussion in 'Random Chat' started by Captain-EO, Jul 4, 2017.

?

Murica?

  1. Yea

    2 vote(s)
    18.2%
  2. Hell yea

    10 vote(s)
    90.9%
Multiple votes are allowed.
  1. #21
    Dekar

    Dekar Wow LPA VIP

    Joined:
    Apr 9, 2012
    Messages:
    1,057
    Likes Received:
    37



    HELL YEAH! GOD, I just wanted to let you guys know the world is looking up to merica, the land of Jesus, BBQ, cars, the lightbulb, and protons. Go on doing stuff, so we can go on doing the stuff you do; a bit later.
     
  2. #22
    Captain-EO

    Captain-EO Eh, Gibs Is Aight I Guess LPA Super Member

    Joined:
    Nov 3, 2014
    Messages:
    4,397
    Likes Received:
    836



    My grandpa just ate seven fuckin hot dogs
     
  3. #23
    chris2

    chris2 Smiling At Strangers On Trains LPA Super Member

    Joined:
    Aug 2, 2010
    Messages:
    4,810
    Likes Received:
    536



    [​IMG]

    :lol::rofl:
     
    Michele, Gibs and Captain-EO like this.
  4. #24
    Captain-EO

    Captain-EO Eh, Gibs Is Aight I Guess LPA Super Member

    Joined:
    Nov 3, 2014
    Messages:
    4,397
    Likes Received:
    836



    Today we celebrate red, white, and blue. Not blue, white, and red. This is Murica, not France, cuz we don’t surrender.

    Remember that the goal of the holiday is to try to recreate Gandalf's dragon firework while wearing as much red, white, n blue as you possibly can.

    If you're not American I weep for you.
     
    Last edited: Jul 4, 2018
    chris2, Michele and Gibs like this.
  5. #25
    Michele

    Michele Praise Brad Delson, our Lord and Savior. LPA Addict

    Joined:
    Apr 29, 2014
    Messages:
    15,746
    Likes Received:
    2,862



    God Save The Queen!
     
  6. #26
    Gibs

    Gibs The Prog Nerd Über Member

    Joined:
    Jul 7, 2012
    Messages:
    11,676
    Likes Received:
    1,121



    I’M PROUD TO BE AN AMERICAN, CUZ AT LEAST I KNOW I’M FREE

    [​IMG]
     
    chris2 and Michele like this.
  7. #27
    Captain-EO

    Captain-EO Eh, Gibs Is Aight I Guess LPA Super Member

    Joined:
    Nov 3, 2014
    Messages:
    4,397
    Likes Received:
    836



    Bernie Sanders is trying to turn us into commie Sweden but we're not gonna take it
     
    Gibs likes this.
  8. #28
    brady

    brady Gibs you ignorant slut LPA Super Member

    Joined:
    Oct 12, 2012
    Messages:
    5,216
    Likes Received:
    1,176



    Worth the revival of this thread tbh
     
  9. #29
    Michele

    Michele Praise Brad Delson, our Lord and Savior. LPA Addict

    Joined:
    Apr 29, 2014
    Messages:
    15,746
    Likes Received:
    2,862



    I, for my part, dont wanna be an american idiot :kappa:
     
  10. #30
    Gibs

    Gibs The Prog Nerd Über Member

    Joined:
    Jul 7, 2012
    Messages:
    11,676
    Likes Received:
    1,121



    As a good-hearted American, I will NOT stand for this Commie bullshit to taint the good name of 'MURICA!

    [​IMG]
     
    Kevin and Michele like this.

Share This Page