Wretches & Kings Clip

Discussion in 'News' started by Joe, Sep 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Benjamin

    Benjamin LPA team LPA Super VIP

    Joined:
    Jun 18, 2010
    Messages:
    6,398
    Likes Received:
    3



    I'm not sure what to take of this. I basically made the same joke and then you had to come in and expand on it. Now people are calling you the winner, not me :(

    Haha I'm joking I couldn't give a shit :lol:
     
  2. Moridin

    Moridin Death Contagious Deity

    Joined:
    May 25, 2010
    Messages:
    1,181
    Likes Received:
    25



    OK, I couldn't stay away from the forums. Blast you LPA!
    I have, however, successfully not listened to any clips. So essentially for the next 8 or 9 days I'll be Gollum in this clip:
    http://www.youtube.com/watch?v=B5_NJmEn8Tw
     
  3. SonnyIanni

    SonnyIanni Well-Known Member

    Joined:
    Jul 23, 2010
    Messages:
    93
    Likes Received:
    0



    To save face
    How low can you go?
    Chuck alot of game but yet you don't know
    Static on the wind makes us all say whoa!
    The people up top push the people down low
    GET DOWN!
    And away every word...
    Steady in line if you havent yet heard
    I wanna take what I got
    Don't be obscured, NO!
    Fight the power and nobody gets hurt.
     
  4. Benjamin

    Benjamin LPA team LPA Super VIP

    Joined:
    Jun 18, 2010
    Messages:
    6,398
    Likes Received:
    3



    About a 4th of this is wrong. Someone has the perfect lyrics a few pages back.
     
  5. Rana LP Luvr

    Rana LP Luvr 'Fly me up on a silver wing'

    Joined:
    Apr 30, 2010
    Messages:
    142
    Likes Received:
    0



    THIS IS FANTASTIC !!!!!!!!!!!!!!! Just sounds like old songs in Hybrid Theory YAY LP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
     
  6. TheRAT

    TheRAT Well-Known Member

    Joined:
    Jul 12, 2010
    Messages:
    54
    Likes Received:
    3



    I like it dirty haha
     
  7. TheKillerBlue

    TheKillerBlue "This Guy"

    Joined:
    Jun 18, 2010
    Messages:
    106
    Likes Received:
    0



    Sounds awesome, I'm really looking forward to this song.
     
  8. Todd Jensen

    Todd Jensen Now with 110% more awesome!

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    74
    Likes Received:
    0



    That is KICK ASS! ATS WILL BE EPIC!
     
  9. maclieberman

    maclieberman Just caught in the undertow..

    Joined:
    Mar 30, 2007
    Messages:
    654
    Likes Received:
    0



    oh......my......god. This doesnt sound like Linkin Park lmao..and no, im not bashing...i never ever would..this clip sounds fuckin amazing..its mind blowing...after hearing Mike sing, hearing him bust out some hardcore rapping is awesome...does Chester have a part in the song at all?
     
  10. PFortyy

    PFortyy Banned

    Joined:
    Jun 15, 2010
    Messages:
    100
    Likes Received:
    0



    He SCREAMS a lot in the chorus, so i've been told.
     
  11. Dean

    Dean LPA Addict LPA Addict

    Joined:
    May 8, 2004
    Messages:
    18,858
    Likes Received:
    0



    According to the notes people have been making yeah, apparently this song is the closest it gets to a return to nu-metal Linkin Park.
     
  12. maclieberman

    maclieberman Just caught in the undertow..

    Joined:
    Mar 30, 2007
    Messages:
    654
    Likes Received:
    0



    dammit..i want this full song and album now..im gonna go absolutely nuts, i swear. I pre-ordered it on Best Buy expedited..meaning September 14th, it'll be at my door, not 7 days after lol. I REALLLLLYYY hope we hear the whole song...just hearing the 25 seconds just "wow" me..u have no idea..ive been replaying it for awhile now and i cant believe how amazing it sounds. Its so un-Linkin Parkish...but its not a bad thing...i love it. I absolutely love it. After all the singing, Mike still has the awesome rap skills in him. So if Chester screaming in the song is right, with that and Mike's hardcore rapping, it will be a fucking hit among all fans, non-fans and the ones who bashed the living hell out of them and The Catalyst...the song needs to be a single..Warner needs to really think about that..obviously the 2nd single is picked..they have to make this a 3rd single...hearing Minutes to Midnight, the amazing New Divide, and The Catalyst, theres no way i even expected what we've heard. Its just.....wow....ive gotten speechless now...
     
  13. PFortyy

    PFortyy Banned

    Joined:
    Jun 15, 2010
    Messages:
    100
    Likes Received:
    0



    Haha yeah, I have myself playing the 25 second Wretches & Kings snippet a fair few times today. I'm hoping at least one other song fully leaks before the album drops. Just to keep me sane :lol:
     
  14. Benjamin

    Benjamin LPA team LPA Super VIP

    Joined:
    Jun 18, 2010
    Messages:
    6,398
    Likes Received:
    3



    If you can, watch ESPN. They played The Catalyst during a baseball game tonight. I wouldn't be surprised if they premiered other songs as well. I believe they're the "Band of the month" or something of the sort.

    Of course, Joe will just rip it for ya anyways ;)
     
  15. maclieberman

    maclieberman Just caught in the undertow..

    Joined:
    Mar 30, 2007
    Messages:
    654
    Likes Received:
    0



    fuckin right..i am not sane at the moment lol..the clip makes me go fuckin nuts...like..im like Mike during the LPTV episode after Chester's freak out on Blackout..."its blowing my mind"..like seriously...i cant believe what i heard...its been a long time since i heard an awesome rap like that from them and hell, the screaming from Blackout makes me think of Faint...listen to Chester's screaming on Blackout from LPTV when he does it a 2nd time with words and then listen to Faint...soooo similar! Like on Faint, its hard to explain where to listen at but when he has his own screaming with words session, thats there to listen...if u get what im saying...lol..but hell, just think of Faint-type screaming ok!? lmao
     
  16. ricky34024

    ricky34024 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 23, 2010
    Messages:
    74
    Likes Received:
    0



    Wow! I was not expecting so much awesomeness from a 24 second clip. This is so sick!
     
  17. PFortyy

    PFortyy Banned

    Joined:
    Jun 15, 2010
    Messages:
    100
    Likes Received:
    0



    I'd laugh if this snippet was like the blackbirds snippet.. If this 25 seconds is the only rapping on the song, I may cry :lol:
     
  18. ChuckCheese

    ChuckCheese Did somebody order some cheese? LPA VIP

    Joined:
    Nov 12, 2007
    Messages:
    1,588
    Likes Received:
    0



    Sigh.....
     
  19. erving.09

    erving.09 Active Member

    Joined:
    Jan 10, 2007
    Messages:
    43
    Likes Received:
    0



    mmm its supposed to be the heaviest song no? Am I right? sounds like the heaviest hip hop song :p
    However, I cant wait ... I'm still waiting for the mail :D
     
  20. spursrule

    spursrule Well-Known Member

    Joined:
    Apr 26, 2010
    Messages:
    69
    Likes Received:
    0



    Sounds like a Mike Solo Project song, not impressed.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page