The Venting Out Thread

Discussion in 'Serious Chat' started by Squish Mitten, Aug 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Captain-EO

    Captain-EO Gibs Sux LPA Super Member

    Joined:
    Nov 3, 2014
    Messages:
    4,806
    Likes Received:
    1,157



    How am I supposed to just resume my life after 8 years?
     
  2. polleo

    polleo You're gonna carry that weight. LPA Super Member

    Joined:
    May 20, 2014
    Messages:
    3,466
    Likes Received:
    48



    Huh? Are you alright, Chris?
     
  3. Captain-EO

    Captain-EO Gibs Sux LPA Super Member

    Joined:
    Nov 3, 2014
    Messages:
    4,806
    Likes Received:
    1,157



    A long story not worth the telling, just leave my cryptic statement as it is.
     
  4. GraveDigger388

    GraveDigger388 Nothing's gonna top my Jacky

    Joined:
    Jul 23, 2014
    Messages:
    948
    Likes Received:
    24



    Your choice. But don't hesitate to tell it,yo. If you feel you'd like to,of course. Perhaps we can help.
     
  5. Pat

    Pat LPA VIP LPA VIP

    Joined:
    Oct 21, 2011
    Messages:
    608
    Likes Received:
    54



    Hello People,
    i want to prepare. - I already lost my brother and went throught shit in that time. Now my aunt lays in the hospital and she wont make it.
    I know how it feels tho, i dont want to go through all that again. What should i do?
     
  6. Michele

    Michele Praise Brad Delson, our Lord and Savior. LPA Addict

    Joined:
    Apr 29, 2014
    Messages:
    16,658
    Likes Received:
    5,546




    Oh fuck. Thats horrible :cry: Man i wish you the best. May there be less pain for her. Sorry, dont know how to react to this :(
     
  7. GraveDigger388

    GraveDigger388 Nothing's gonna top my Jacky

    Joined:
    Jul 23, 2014
    Messages:
    948
    Likes Received:
    24



    Many things gotta happens whether you want it or not,whether you like it or not. Losing someone is one of those things. I know how that feels,and I'm hoping no one gotta experience that kind of feelings. But,that's how everything goes.

    You mourn about someone's death,you are human. But,don't dwell in that situation for too long. You gotta let 'em go,continue living. If they said your aunt won't make it,and turns out she doesn't make it,there's nothing you can do. Her time has come,put that in mind.

    But above all else,I'm wishing,I really am,that your aunt is gonna be fine.

    That's all I can say.

    EDIT: Condolences. I'm sorry for your loss,bud..
     
    Last edited: Jun 21, 2015
  8. brady

    brady I am the LPA LPA Super Member

    Joined:
    Oct 12, 2012
    Messages:
    5,548
    Likes Received:
    1,900



    I know I shouldn't have these thoughts, but so far in this past year I've had little to smile for. Just more falls, more pain all the fucking time. I am sick of this shit. How much more can I take?
     
  9. Captain-EO

    Captain-EO Gibs Sux LPA Super Member

    Joined:
    Nov 3, 2014
    Messages:
    4,806
    Likes Received:
    1,157



    Equality is a two-way street, people. I'm sick of people making issues out of things that have nothing to do with race. If I don't hand you your fucking money and put it on the counter instead, it's because you're being a stupid-ass bitch and not paying attention, not because I'm part of the fucking Ku Klux Klan. Accusing me of being racist over that because I'm white and you're black just furthers racial distinction. Equality isn't about kissing up to minorities, it's about treating people equally. Fuck off.
     
  10. lime treacle

    lime treacle You are not alone Über Member

    Joined:
    Jul 19, 2011
    Messages:
    10,907
    Likes Received:
    115



    Exactly. Well said.
     
  11. Captain-EO

    Captain-EO Gibs Sux LPA Super Member

    Joined:
    Nov 3, 2014
    Messages:
    4,806
    Likes Received:
    1,157



    I'm too sympathetic.

    I get myself into shit too easily after a sob story.
     
  12. lime treacle

    lime treacle You are not alone Über Member

    Joined:
    Jul 19, 2011
    Messages:
    10,907
    Likes Received:
    115



    I suppose I had to have this experience, but that didn't make having it any less terrible. Jesus Christ.
     
  13. Michele

    Michele Praise Brad Delson, our Lord and Savior. LPA Addict

    Joined:
    Apr 29, 2014
    Messages:
    16,658
    Likes Received:
    5,546



    You are learning by failures. Also if some failures arent to nice.
     
  14. lime treacle

    lime treacle You are not alone Über Member

    Joined:
    Jul 19, 2011
    Messages:
    10,907
    Likes Received:
    115



    Correct. Thanks.
     
  15. Michele

    Michele Praise Brad Delson, our Lord and Savior. LPA Addict

    Joined:
    Apr 29, 2014
    Messages:
    16,658
    Likes Received:
    5,546



    If i remember your shoutbox talk about this problem. Yeah thats a pretty stupid situation. Glad that i never had something happened to me. (But also not so nice things)
     
  16. Susy

    Susy god break down the door LPA Contributor

    Joined:
    May 23, 2012
    Messages:
    10,879
    Likes Received:
    630



    It really hurts to see people you once truly loved grow into something you don't like at all.
     
  17. brady

    brady I am the LPA LPA Super Member

    Joined:
    Oct 12, 2012
    Messages:
    5,548
    Likes Received:
    1,900



    I can relate to this. It's one of the worst feelings ever.
     
  18. Gibs

    Gibs The Prog Nerd Über Member

    Joined:
    Jul 7, 2012
    Messages:
    12,239
    Likes Received:
    2,681



    One of them nights where you question you entire existence, and direction in life. Gah, I hate this. Always at that point where your too tired to do anything, but too awake to go to sleep. And remembering all of your regrets. That shit's the worst.
     
    Last edited: Jul 19, 2015
  19. lime treacle

    lime treacle You are not alone Über Member

    Joined:
    Jul 19, 2011
    Messages:
    10,907
    Likes Received:
    115



    You should have gone to that depressing music thread you made yourself and listened to everything. :lol:
     
  20. Louis

    Louis Message me if you need to talk. We love you all. LPA Team

    Joined:
    Apr 17, 2005
    Messages:
    8,769
    Likes Received:
    303



    I feel like I've missed out.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page