Random Thoughts 15

Discussion in 'Random Chat' started by Todd, Jan 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Branden

    Branden hey! LPA Super Member

    Joined:
    May 2, 2004
    Messages:
    6,714
    Likes Received:
    36



    It has been many a moon since I've quoted someone.
    It feels sort of nice.
    How are thingss?
     
  2. Messy Marj

    Messy Marj LPA Addicted VIP LPA Addicted VIP

    Joined:
    Apr 19, 2004
    Messages:
    16,155
    Likes Received:
    258



    Things are great! And with you?
     
  3. Branden

    Branden hey! LPA Super Member

    Joined:
    May 2, 2004
    Messages:
    6,714
    Likes Received:
    36



    Good. Getting ready for college and all that junk.
    But I just bought a new car, so that's exciting.
    Are all the old LPAers still around? Like Tomi, Casey, Derek, Franny?
     
  4. Messy Marj

    Messy Marj LPA Addicted VIP LPA Addicted VIP

    Joined:
    Apr 19, 2004
    Messages:
    16,155
    Likes Received:
    258



    Oh, awesome. Good luck with college. ^_^

    Franny's been banned last week. And it's been a while since I've seen Tomi. But yeah, alot of old members are still here.
     
  5. Branden

    Branden hey! LPA Super Member

    Joined:
    May 2, 2004
    Messages:
    6,714
    Likes Received:
    36



    haha what happened to franny?
     
  6. Messy Marj

    Messy Marj LPA Addicted VIP LPA Addicted VIP

    Joined:
    Apr 19, 2004
    Messages:
    16,155
    Likes Received:
    258



    I think he already had 2 warnings and then he was a bit rebelish last week and bam, banned.
     
  7. JJ

    JJ [i cant spoll preply]: LPA Super VIP

    Joined:
    Aug 24, 2003
    Messages:
    9,668
    Likes Received:
    10



    i should be doing some work :mellow:
     
  8. Minus

    Minus ohai LPA Addicted VIP

    Joined:
    Aug 24, 2003
    Messages:
    18,579
    Likes Received:
    1,013



    Tomi - he comes on here once and a while, but it's sporadic.
    Casey - was leaving last week, but came back when the new NIN album came out.
    Derek - um... he's an admin? He's ALWAYS here. :lol:
    Franny - banhammer. Apparently he liekz mudkipz and then posted a thread containing homophobic language and Barack Obama.
     
  9. Jesse

    Jesse Out of the abyss. LPA Über VIP

    Joined:
    Apr 27, 2007
    Messages:
    11,622
    Likes Received:
    591



    No matter what horror book I read, none seem to scare me. Hmmm... I'll find a good one someday.
     
  10. Agent

    Agent Formerly known as Agent Sideburns LPA Über VIP

    Joined:
    Apr 20, 2006
    Messages:
    11,884
    Likes Received:
    156



    Hey all
     
  11. Iain

    Iain i am a sloth LPA Super Member

    Joined:
    Mar 22, 2007
    Messages:
    5,532
    Likes Received:
    12



    I fucking hate Florida now. I swear to god, if anyone even says they're considering moving to Florida, I'm going to beat them upside the head. Sure, at first it's fun, but then the novelty wears off. Maybe it's just me though. I can't fucking wait until I get my license and I get a damn car. I'm gone then.
     
  12. Jesse

    Jesse Out of the abyss. LPA Über VIP

    Joined:
    Apr 27, 2007
    Messages:
    11,622
    Likes Received:
    591



    Hey..

    I'm moving soon, to florida.
    No not florida just another city in boring ass Virginia.
     
  13. Agent

    Agent Formerly known as Agent Sideburns LPA Über VIP

    Joined:
    Apr 20, 2006
    Messages:
    11,884
    Likes Received:
    156



    Sup Jesse.
     
  14. Jesse

    Jesse Out of the abyss. LPA Über VIP

    Joined:
    Apr 27, 2007
    Messages:
    11,622
    Likes Received:
    591



    Nothing really, trying to see if anyone wants to hang out. :lol:
     
  15. Iain

    Iain i am a sloth LPA Super Member

    Joined:
    Mar 22, 2007
    Messages:
    5,532
    Likes Received:
    12



    Don't don't don't DON'T move to Florida. It'll seem fun at first, then you'll wanna die. Everyone here acts like they're all ghetto, and while I have no problem with that, everyone tries way too hard. If it's not natural, don't do it. And that's not the only thing. The water in about 90% of the state tastes like one of three things; metal, plastic, or rotten eggs. Also, even the most built up cities coughorlandocough are pretty much shit. It's like living in the middle of nowhere, just with a bunch of buildings in the way. I never thought I'd say this, but I'd rather live in a small town that's got like no major chain stores at all. I mean, like, I wanna have to go to the next town to get to a Wal-Mart.
     
  16. Jesse

    Jesse Out of the abyss. LPA Über VIP

    Joined:
    Apr 27, 2007
    Messages:
    11,622
    Likes Received:
    591



    Yeah, I live in a small town. On a mountain and to get to wal mart I have to walk a long ass way down the moutain. Then back up it. OR i just go down this one big hill, cross an interstate and bam! saves me an hour and forty mins. haha. but i couldn't live in florida anyway.. I think it would be too hot.
     
  17. Friskey™

    Friskey™ LPA Super Member LPA Addict

    Joined:
    Nov 17, 2004
    Messages:
    28,593
    Likes Received:
    91



    Same ol' shit, different day.
     
  18. John

    John LPA Super Member LPA Super Member

    Joined:
    Apr 6, 2005
    Messages:
    4,310
    Likes Received:
    14



    wow this sums my day
     
  19. Andrea

    Andrea best friends. LPA Addicted VIP

    Joined:
    Dec 12, 2002
    Messages:
    34,338
    Likes Received:
    332



    I would like my amazon.com order now. kthnx.
     
  20. Iain

    Iain i am a sloth LPA Super Member

    Joined:
    Mar 22, 2007
    Messages:
    5,532
    Likes Received:
    12



    It doesn't really get that hot unless you live inland. Ohio gets hotter in the summer than Florida, surprisingly. It's only during the winter that Florida's warmer than the North, really. :lol:
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page