Just Joined

Discussion in 'Newbie Camp' started by Fernando, Jul 26, 2006.

  1. #1
    Fernando

    Fernando New Member

    Joined:
    Jul 26, 2006
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0



    :nuke: Hey wats up guys so yea i just joined but i've been an lp fan for about 6 or 5 years now ever since hybrid theory first came out well send me a message or somethin i have a pic of myself im the one in the middle by the way well yea just send me a message or become my freind or somethin-:nuke:
     
  2. #2
    Tom

    Tom LPA Super VIP LPA Super VIP

    Joined:
    Nov 19, 2004
    Messages:
    8,007
    Likes Received:
    4



    hey there Fernando, welcome to LPA hope you enjoy your penis.




    :ph34r: don't ask, nobody knows, well maybe Tomi, but still:ph34r:
     
    Last edited: Jul 26, 2006
  3. #3
    Linja

    Linja Good. Be magnanimous. Über Member

    Joined:
    Nov 28, 2004
    Messages:
    12,551
    Likes Received:
    0



    Tom, that's just topic overload :lol:

    Hi Fernando, I couldn't understand any of your welcome speech because of the font, but I hope you have a great time at the LPA. First off, you'll need to read the rules.
     
  4. #4
    ...Lauren?

    ...Lauren? Sadist Sagittarius

    Joined:
    Jun 2, 2006
    Messages:
    2,562
    Likes Received:
    0



    1. Ignore Tom!, he's high and he won't stop talking about penises (it's an inside joke)

    2. Change the font in your message.

    3. Read the rules.
     
    Last edited: Jul 26, 2006
  5. #5
    Louis

    Louis Message me if you need to talk. We love you all. LPA Team

    Joined:
    Apr 17, 2005
    Messages:
    8,769
    Likes Received:
    303



    Hey, Fernando. I'm glad you joined. As a tip for future posts, it's best that you just leave the text. It makes it easier for everyone.

    I believe I told you to read the rules online, (everyone's gonna be telling you that so do it). You're gonna like this place. I'll see you around.
     
  6. #6
    Christopher

    Christopher It's what you like, not what you're like. Über Member

    Joined:
    Jun 18, 2005
    Messages:
    12,081
    Likes Received:
    0



    Yay, a new member. That's always fun.

    I hope you stick around but since you seem to know Girios I think you will.

    Read our rules plus have fun posting on here, Fernando.
     
  7. #7
    Tom

    Tom LPA Super VIP LPA Super VIP

    Joined:
    Nov 19, 2004
    Messages:
    8,007
    Likes Received:
    4



    oh come on ladies you know you like the love trunchon:lol:
     
  8. #8
    Linja

    Linja Good. Be magnanimous. Über Member

    Joined:
    Nov 28, 2004
    Messages:
    12,551
    Likes Received:
    0



    Tom, if you're going to try to creep people out, at least spell the creeping-out-stuff right! Truncheon*
     
  9. #9
    Janie Jones

    Janie Jones Meghna is a Headcase

    Joined:
    Mar 6, 2006
    Messages:
    2,043
    Likes Received:
    0



    Mali, if someopne kidnaps you and threatens to sell your soul to satan and leave your body to rot amongst street rats of the worst order, and he pronounces satan as satin then would you still correct him? I think you wouldd.

    HI FERNANDO! YOU HAVE BEEN BLESSED!
    Wanna cheese sandwich?
    [​IMG]
     
  10. #10
    heirofslytherin

    heirofslytherin Well-Known Member

    Joined:
    Apr 24, 2006
    Messages:
    78
    Likes Received:
    0



    I like you're name. Just because Fernando Alonso is my favourite F1 driver. Anyway, welcome and I believe this has been repeated at least three times, read the rules.
     
  11. #11
    Louis

    Louis Message me if you need to talk. We love you all. LPA Team

    Joined:
    Apr 17, 2005
    Messages:
    8,769
    Likes Received:
    303



    What the fuck is that supposed to mean? :lol:

    You'll be fine, Fernando.
     
  12. #12
    Linja

    Linja Good. Be magnanimous. Über Member

    Joined:
    Nov 28, 2004
    Messages:
    12,551
    Likes Received:
    0



    He means friends of current non-psycho members tend to stick around, Girios, nothing dastardly :lol:
     
  13. #13
    Christopher

    Christopher It's what you like, not what you're like. Über Member

    Joined:
    Jun 18, 2005
    Messages:
    12,081
    Likes Received:
    0



    :lol: Let's just say if he was Evan's friend I would have said something completely different.

    Yeah, what Mali said. :p
     
  14. #14
    Joe

    Joe I'm tried LPA Administrator

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    18,899
    Likes Received:
    922



    :lol:

    Anyway, hey Fernando, have fun posting around here & I'll see you around. I'm Joe. :thumbsup:
     
  15. #15
    Tomi

    Tomi   LPA Addict

    Joined:
    Mar 10, 2004
    Messages:
    16,514
    Likes Received:
    0



    *pokes you with a stick* Hmmm. Mmkay, he's welcome-able. :ninja:

    Welcome! :D
     
  16. #16
    aki*lp

    aki*lp LPA Super Member LPA Super Member

    Joined:
    Feb 6, 2005
    Messages:
    7,452
    Likes Received:
    0



    good to know that doctor ebil approves.
    Dear noob,
    how are you? i am fine. yesterday i went to this place in japan called.........

    uhh, i didnt think so. welcome welcome.
     
  17. #17
    Tom

    Tom LPA Super VIP LPA Super VIP

    Joined:
    Nov 19, 2004
    Messages:
    8,007
    Likes Received:
    4



    sorry mali love, from the love truncheon man(2) (cause Raj is number 1)
    :p

    Tomi - are you sure, use two lone ninja's cant go soft, remember invincible mind and body!!!:ninja:
     
  18. #18
    Christopher

    Christopher It's what you like, not what you're like. Über Member

    Joined:
    Jun 18, 2005
    Messages:
    12,081
    Likes Received:
    0



    You got that right! :shifty: *runs away before Raj returns*
     
  19. #19
    Evil Angel

    Evil Angel Ambient

    Joined:
    May 10, 2004
    Messages:
    1,037
    Likes Received:
    0



    hey dude wassup
     
  20. #20
    Joe

    Joe I'm tried LPA Administrator

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    18,899
    Likes Received:
    922



    Don't make me drop my pants!!! :devil:
     

Share This Page