Fun little survey thing

Discussion in 'Serious Chat' started by The Doctor, Nov 17, 2003.

  1. #21
    annashinoda

    annashinoda Well-Known Member

    Joined:
    Sep 4, 2003
    Messages:
    471
    Likes Received:
    0



    SECTION 1: GET TO KNOW ME
    1. First Name: Anna
    2. Nicknames: anna, nikki, annashinoda
    3. Age: 16
    4. Siblings: two older brothers, two older sisters
    5. Who do you have a crush on? no one
    6. Birth date: October 3
    7. Screen name(s): anna
    8. Where you live: Philippines

    SECTION 2: MORE INFO
    1. Beeper: none
    2 .Favorite Salad Dressing: vinegariette
    3 .Favorite band(s): LP
    4. Favorite movie: the mummy
    5. Favorite book: a child called it
    6. Favorite type of music: rock
    7. Favorite car: porsche
    8. Favorite Saying(s): that's life... sh*t happens
    9. Favorite Fast food: mcdonalds
    10. Favorite Ice Cream: strawberry/chocolate/mocha
    11. Favorite Drink: coke
    12. Favorite Alcoholic Drink: none
    13. Favorite Flower: stargazer
    14. Favorite Food: sushi
    15. Favorite Song: a place for my head - LP
    16. Favorite Television Show(s): charmed
    17. Favorite Radio Station: 93.1
    18. Favorite Candy: any... :)
    19. Favorite color: blue
    20. Favorite Sneakers: any
    21. Favorite Smell: lemon lime
    22. Favorite Brand of Gum: any
    23. Favorite Animal: rabbit
    24. Favorite place to sleep: my bed
    25. Favorite thing to do in the summer: watch tv, watch movies, go out
    26. Winter: don't have winter :(

    SECTION 3: THE FUTURE
    1. School: UP/DLSU
    2. Where you want to live: meteora :D
    3. How many kids: 2-4?
    4. What kind of Job: egyptologist, forensics, musician :lol:
    5. Get Married: hopefully

    SECTION 4: HAVE YOU EVER...
    1. Been in jail: no.
    2. Done drugs: no.
    3. Ran away from home: no.
    4. Hit a Girl: no.
    5. Hit a Guy: no.
    6. Stolen anything: no.
    8. Cheated on a test: yeah
    9. Been with 2 guys/girls at the same time: no.
    10. Been in the Hospital: yes.
    11. Been skinny-dipping: no.
    12. Cheated on anyone: no.
    13. Been cheated on: no.

    SECTION 5: WHICH IS BETTER?
    1. Coke or Pepsi: coke
    2. cats or dogs: dogs
    3. One pillow or 2: one
    4. deaf or blind: deaf
    5. hot tubs: no.
    6. Television or radio: tv
    7. Cool ranch or Nacho: nacho
    8. Mud wrestling or JELLO: jello

    SECTION 6: WHAT IS
    1. Your most prized possession: LP cds n my blanket
    2. The thing that makes you the happiest: LP
    3. The worst thing that ever happened to you: i dunno
    4. Your favorite slow song: my december
    5. The grossest thing you have ever eaten: have eaten many gross things :D
    6. Your biggest Fantasy: hmmm ?
    7. The best feeling in the world: being respected
    8. The worst feeling in the world: loneliness
    9. The scariest thing that has ever happened to you: somebody was calling my name but no one was there
    10. The best number in the world: 3 or 4
    11. The best memory of this year: DWTL
    12. The object you miss the most: nothing

    SECTION 8: WHO?
    1. Makes you laugh the most: me
    2. Who you hate: britney? hehehe
    3. Knows the most about you: my bestfriend
    4. Who do you trust: family
    5. Seems to be the most down to earth: me? :lol: hmmm i dunno
    6. Has it easier-guys or girls: girls
    7. Loudest person you know: me
    8. Craziest person you know: me
    9. Weirdest person you know: me
    10. Who are you thinking about right now: nobody
    11. Who do you miss: nobody

    SECTION 9: MORE USELESS BUT NEAT INFORMATION
    1. Do you ever save AIM conversations: n/a
    2. Do you save e-mails: yap
    3. Do you save pictures people send you: yah
    4. How many people are on your buddy list: n/a
    5. Do you like motorcycles: they're oki
    6. What are your favourite stores: O, odyssey
    7. Are you a player: nope.
    8. When do you go to sleep: lateee
    9. When do you wake up: 6:30am weekdays/ 12n weekends
    10. Do you sleep with a nightlight: sometimes
    11. What do you wear to bed: pjs
    12. Is your bed made: yah
    14. Where do you wish you were right now: here
    15. Are you righty, lefty, or ambidextrous: righty
    16. What's on the walls of your room: wallpaper
    17. Do you type with your fingers on the right keys: yah
    18. Do you eat chicken with a fork or your fingers: fingers
    19. If you were to get a tattoo, what would it be of: any LP logo
    20. When was the last time you took a shower: yesterday

    SECTION 10: LIFE NOW
    1. What are you doing right now? typing, thinking of answers to this survey
    2. What time is it? 7:23pm
    3. Have any plans for tonight? study watch tv n sleep
    4. Seen anyone you know today? yah my classmates, friends, family
    5. What were your first words this morning? *grumble*grumble*
    6. What do you think of this survey? long
    7. How long did it take you? i dunno
    8. Any final words? none
     
  2. #22
    Chris

    Chris LPA Addict LPA Addict

    Joined:
    Feb 21, 2003
    Messages:
    24,638
    Likes Received:
    20



    SECTION 1: GET TO KNOW ME
    1. First Name: Chris
    2. Nicknames: Chris, Linkin -2003, Monkey-Spanker
    3. Age: 14
    4. Siblings: 1 brother , 18
    5. Who do you have a crush on? The hot chick :lol:
    6. Birth date: 8 January
    7. Screen name(s): -
    8. Where you live: Netherlands

    SECTION 2: MORE INFO
    1. Beeper: nope
    2 .Favorite Salad Dressing: -
    3 .Favorite band(s): Linkin Park, Limpbizkit, Metallica, Evanescence
    4. Favorite movie: Scary Movie, Matrix 1,2,3, Twelve Monkey's
    5. Favorite book: -
    6. Favorite type of music: Hardrock
    7. Favorite car: Nissan Skyline GTR
    8. Favorite Saying(s): Plucking your eyebrows makes you sexy
    9. Favorite Fast food: McDonalds
    10. Favorite Ice Cream: strawberry and chocolate
    11. Favorite Drink: Coke
    12. Favorite Alcoholic Drink: Pasoa
    13. Favorite Flower: -
    14. Favorite Food: Chips
    15. Favorite Song: The Darkness - I Believe In A Thing Called Love
    16. Favorite Television Show(s): Seinfeld, Fresh Prince Of Bel Air
    17. Favorite Radio Station: Radio 3FM, Radio 538
    18. Favorite Candy: chocolate
    19. Favorite color: silver
    20. Favorite Sneakers: My Puma's
    21. Favorite Smell: Axe
    22. Favorite Brand of Gum: whatever
    23. Favorite Animal: Dog
    24. Favorite place to sleep: Bed
    25. Favorite thing to do in the summer: Playing on the Xbox, swimming
    26. Winter: hooray?

    SECTION 3: THE FUTURE
    1. School: HighSchool
    2. Where you want to live: Mars :lol:
    3. How many kids: 2-3
    4. What kind of Job: monkey spanker
    5. Get Married: i hope :wth:

    SECTION 4: HAVE YOU EVER...
    1. Been in jail: nope
    2. Done drugs: nope
    3. Ran away from home: nope
    4. Hit a Girl: yes
    5. Hit a Guy: .. no
    6. Stolen anything: yes
    8. Cheated on a test: yes
    9. Been with 2 guys/girls at the same time: yes :lol: i was 5..
    10. Been in the Hospital: yes
    11. Been skinny-dipping: no?
    12. Cheated on anyone: yes
    13. Been cheated on: no

    SECTION 5: WHICH IS BETTER?
    1. Coke or Pepsi: both
    2. cats or dogs: dogs
    3. One pillow or 2: 1
    4. deaf or blind: deaf
    5. hot tubs: second one
    6. Television or radio: tv
    7. Cool ranch or Nacho: what?
    8. Mud wrestling or JELLO: 3rd one

    SECTION 6: WHAT IS
    1. Your most prized possession: XBox, i already spent 800€ to it :lol:
    2. The thing that makes you the happiest: the hot chick!
    3. The worst thing that ever happened to you: my friend necked a girl i like
    4. Your favorite slow song: Metallica - Frantic :lol:
    5. The grossest thing you have ever eaten: don't know :lol:
    6. Your biggest Fantasy: :chemist:
    7. The best feeling in the world: getting a A+ for math :lol:
    8. The worst feeling in the world: being alone
    9. The scariest thing that has ever happened to you: i saw a light in my room but the curtains was close
    10. The best number in the world: 8
    11. The best memory of this year: getting Meteora
    12. The object you miss the most: love

    SECTION 8: WHO?
    1. Makes you laugh the most: Phantom Duck :lol:
    2. Who you hate: someone in my class
    3. Knows the most about you: me
    4. Who do you trust: my best friend
    5. Seems to be the most down to earth: me? hmmm i dunno
    6. Has it easier-guys or girls: girls
    7. Loudest person you know: Rose and Mireille (from my class)
    8. Craziest person you know: Remco
    9. Weirdest person you know: Youssef
    10. Who are you thinking about right now: the hot chick :lol:
    11. Who do you miss: nothin'

    SECTION 9: MORE USELESS BUT NEAT INFORMATION
    1. Do you ever save AIM conversations: nope
    2. Do you save e-mails: some..
    3. Do you save pictures people send you: yeah DOH
    4. How many people are on your buddy list: 115
    5. Do you like motorcycles: aight
    6. What are your favourite stores: Free Record Shop
    7. Are you a player: nope
    8. When do you go to sleep: 10.30
    9. When do you wake up: 7am/11am
    10. Do you sleep with a nightlight: nope, only when my pc is on
    11. What do you wear to bed: i have no idea how do you call it :lol:
    12. Is your bed made: .. my :chemist:
    14. Where do you wish you were right now: at the hot chick
    15. Are you righty, lefty, or ambidextrous: right
    16. What's on the walls of your room: posters
    17. Do you type with your fingers on the right keys: no i type with my toes >_<
    18. Do you eat chicken with a fork or your fingers: fingers
    19. If you were to get a tattoo, what would it be of: Chinese logo of War
    20. When was the last time you took a shower: today

    SECTION 10: LIFE NOW
    1. What are you doing right now? :chemist: , listening to LP, watching my brother smashing up LA
    2. What time is it? 3:28 PM
    3. Have any plans for tonight? sleep
    4. Seen anyone you know today? friends, family
    5. What were your first words this morning? Mom! GET LOST!
    6. What do you think of this survey? *blieb* it :lol:
    7. How long did it take you? too long
    8. Any final words? spanking monkey's rocks!
     
  3. #23
    Whimsicality

    Whimsicality I broke the dam.

    Joined:
    Mar 22, 2003
    Messages:
    2,788
    Likes Received:
    0



    SECTION 1: GET TO KNOW ME
    1. First Name: Lyndie
    2. Nicknames: Lyn, Irish(why, I do not know)
    3. Age: 14
    4. Siblings: Spencer-8years younger
    5. Who do you have a crush on? No one at the moment
    6. Birth date: Oct. 6
    7. Screen name(s): twicethetrouble
    8. Where you live: The Middle of Nowhere, VA

    SECTION 2: MORE INFO
    1. Beeper: nope
    2 .Favorite Salad Dressing: Caesar
    3 .Favorite band(s): AFI, Linkin Park, Coheed & Camrbia, Vendetta Red, Matchbox 20...
    4. Favorite movie: Empire Records
    5. Favorite book: Just one? Pitiful...I guess I'll have to say Ender's Game by Orson Scott Card.
    6. Favorite type of music: Rock
    7. Favorite car: dunno. something that can pull a horse trailer.
    8. Favorite Saying(s): "Not all those who wander are lost." - J.R.R Tokien
    9. Favorite Fast food: KFC
    10. Favorite Ice Cream: cookie dough
    11. Favorite Drink: ice tea
    12. Favorite Alcoholic Drink: none
    13. Favorite Flower: Any flower. I love flowers. I AM NOT A HIPPIE.
    14. Favorite Food: Black olives
    15. Favorite Song: AFI, "Now The World"
    16. Favorite Television Show(s): don't have one
    17. Favorite Radio Station: there are no good stations here
    18. Favorite Candy: Sour Skittles
    19. Favorite color: Dark blue, silver, black
    20. Favorite Sneakers: no idea
    21. Favorite Smell: Apples
    22. Favorite Brand of Gum: don't have one
    23. Favorite Animal: Horse
    24. Favorite place to sleep: ...my bed
    25. Favorite thing to do in the summer: sleep, ride my horse, go to concerts
    26. Winter: The best season.

    SECTION 3: THE FUTURE
    1. School: Homeschooled
    2. Where you want to live: Here is nice
    3. How many kids: none
    4. What kind of Job: I don't know. :-/ Something in literature maybe...or graphic arts. Or something with horses. I'd love to get a job involving music if I could, but I'm musically challenged...
    5. Get Married: hopefully

    SECTION 4: HAVE YOU EVER...
    1. Been in jail: no
    2. Done drugs: no
    3. Ran away from home: no
    4. Hit a Girl: no
    5. Hit a Guy: yes
    6. Stolen anything: does it count if it's chocolate that's technically your mom's?
    8. Cheated on a test: define "cheat"
    9. Been with 2 guys/girls at the same time: no
    10. Been in the Hospital: yes
    11. Been skinny-dipping: no
    12. Cheated on anyone: no
    13. Been cheated on: no

    SECTION 5: WHICH IS BETTER?
    1. Coke or Pepsi: Coke
    2. cats or dogs: no opinion
    3. One pillow or 2: two
    4. deaf or blind: neither
    5. hot tubs: ehh
    6. Television or radio: TV
    7. Cool ranch or Nacho: Cool Ranch
    8. Mud wrestling or JELLO: um.....yes?

    SECTION 6: WHAT IS
    1. Your most prized possession: I don't know
    2. The thing that makes you the happiest: My horse, music
    3. The worst thing that ever happened to you: breaking my arm sucked. nothing to horrible has happened though.
    4. Your favorite slow song: "The Leaving Song Part 1" - AFI
    5. The grossest thing you have ever eaten: not answering that
    6. Your biggest Fantasy: Thats a little TOO personal...
    7. The best feeling in the world: to be appreciated
    8. The worst feeling in the world: guilt
    9. The scariest thing that has ever happened to you: no idea
    10. The best number in the world: hmm....666! (kidding mom...)
    11. The best memory of this year: Going to Warped Tour
    12. The object you miss the most: my best friend back in MA

    SECTION 8: WHO?
    1. Makes you laugh the most: don't know
    2. Who you hate: No one.
    3. Knows the most about you: Darcy, Liz, Erin
    4. Who do you trust: Erin, Darcy, Liz, Zeely, Amber
    5. Seems to be the most down to earth: earth is down? go figure...
    6. Has it easier-guys or girls: depends on the situation
    7. Loudest person you know: I avoid loud people
    8. Craziest person you know: Seri
    9. Weirdest person you know: Myself
    10. Who are you thinking about right now: no one
    11. Who do you miss: Darcy, Liz, Erin, Amber, Zeely, Liz M, Brogan, Jared, Christina, Dan (I moved..can ya tell?)

    SECTION 9: MORE USELESS BUT NEAT INFORMATION
    1. Do you ever save AIM conversations: yes
    2. Do you save e-mails: yes
    3. Do you save pictures people send you: yeah
    4. How many people are on your buddy list: 120
    5. Do you like motorcycles: no
    6. What are your favourite stores: Hot Topic, Best Buy, Gadzooks
    7. Are you a player: no
    8. When do you go to sleep: between 10 and 12
    9. When do you wake up: between 7 and 8
    10. Do you sleep with a nightlight: no
    11. What do you wear to bed: teeshirt and sweats
    12. Is your bed made: never
    14. Where do you wish you were right now: Massachuestts. Here is nice though.
    15. Are you righty, lefty, or ambidextrous: righty
    16. What's on the walls of your room: posters
    17. Do you type with your fingers on the right keys: never
    18. Do you eat chicken with a fork or your fingers: fingers
    19. If you were to get a tattoo, what would it be of: a dragon or a star (yes, I am a loser)
    20. When was the last time you took a shower: yesterday morning

    SECTION 10: LIFE NOW
    1. What are you doing right now? filling this out
    2. What time is it? 2:03 pm
    3. Have any plans for tonight? nope
    4. Seen anyone you know today? yes
    5. What were your first words this morning? don't remember
    6. What do you think of this survey? s'allright
    7. How long did it take you? i dunno
    8. Any final words? Smells like teen spirit.
     
  4. #24
    Omar A

    Omar A Beyond Science LPA Super Member

    Joined:
    Jul 9, 2003
    Messages:
    4,760
    Likes Received:
    0



    SECTION 1: GET TO KNOW ME
    1. First Name: Omar
    2. Nicknames: Tom Cruise (people think I look like Tom Cruise :mellow: )
    3. Age: 16
    4. Siblings:Farah, Ali, Mohamed, Abidl, and Yousif
    5. Who do you have a crush on? April
    6. Birth date: Feb, 26, 1988
    7. Screen name(s):
    8. Where you live: Toronto, Canada

    SECTION 2: MORE INFO
    1. Beeper: nope
    2 .Favorite Salad Dressing: none
    3 .Favorite band(s): Linkin Park, Good Charlotte, David Usher, Hoobastank
    4. Favorite movie: The Green Mile
    5. Favorite book: none
    6. Favorite type of music: Rock
    7. Favorite car: none
    8. Favorite Saying(s): WAtzzzz uuuppppppp!!!!
    9. Favorite Fast food: Subway
    10. Favorite Ice Cream: Chocolet Ice cream
    11. Favorite Drink: Pepsi
    12. Favorite Alcoholic Drink: none
    13. Favorite Flower: The red one :p
    14. Favorite Food: Pizza
    15. Favorite Song: Linkin Park- In The End
    16. Favorite Television Show(s): The Simpsons
    17. Favorite Radio Station: 102.1 The Edge
    18. Favorite Candy: Kit Kat
    19. Favorite color: Orange
    20. Favorite Sneakers: none
    21. Favorite Smell: My Axe (deodarant)
    22. Favorite Brand of Gum: Any kind of Excel
    23. Favorite Animal: Dog
    24. Favorite place to sleep: My Bed
    25. Favorite thing to do in the summer: sleep
    26. Winter: School :( .........Football in the snow (w00t)

    SECTION 3: THE FUTURE
    1. School: Kings
    2. Where you want to live: Cali
    3. How many kids: Alot
    4. What kind of Job: Movie/Music Director
    5. Get Married: in 3 years B)

    SECTION 4: HAVE YOU EVER...
    1. Been in jail: no
    2. Done drugs: no
    3. Ran away from home: nope
    4. Hit a Girl: no way
    5. Hit a Guy: everyday
    6. Stolen anything: yup
    8. Cheated on a test: all the time
    9. Been with 2 guys/girls at the same time: My destiny
    10. Been in the Hospital: yes
    11. Been skinny-dipping: Like I know what that is :mellow:
    12. Cheated on anyone: never
    13. Been cheated on: Not that I know of :mellow:

    SECTION 5: WHICH IS BETTER?
    1. Coke or Pepsi: pepsi
    2. cats or dogs: dogs
    3. One pillow or 2: one
    4. deaf or blind: not gonna answer
    5. hot tubs: Hell Yea
    6. Television or radio: TV
    7. Cool ranch or Nacho: Nacho
    8. Mud wrestling or JELLO: Mud wrestling

    SECTION 6: WHAT IS
    1. Your most prized possession: My computer
    2. The thing that makes you the happiest: not sure
    3. The worst thing that ever happened to you: Parents divorced
    4. Your favorite slow song: LP- My December
    5. The grossest thing you have ever eaten: expired hotdogs
    6. Your biggest Fantasy: Having sex with Jolie
    7. The best feeling in the world: TO Masturbate
    8. The worst feeling in the world: depression
    9. The scariest thing that has ever happened to you: Alot of things
    10. The best number in the world: 1 000 000
    11. The best memory of this year: Meteora
    12. The object you miss the most: My rabbit

    SECTION 8: WHO?
    1. Makes you laugh the most: Friends
    2. Who you hate: none at the moment
    3. Knows the most about you: no one
    4. Who do you trust: no one
    5. Seems to be the most down to earth: Matt
    6. Has it easier-guys or girls: not sure
    7. Loudest person you know: Spencer
    8. Craziest person you know: Brat
    9. Weirdest person you know: Spencer
    10. Who are you thinking about right now: Someone inside of me
    11. Who do you miss: Megan

    SECTION 9: MORE USELESS BUT NEAT INFORMATION
    1. Do you ever save AIM conversations: nope
    2. Do you save e-mails: yea
    3. Do you save pictures people send you: yea
    4. How many people are on your buddy list: on msn? is so than 154
    5. Do you like motorcycles: I hate it
    6. What are your favourite stores: West 49
    7. Are you a player: ....yes
    8. When do you go to sleep: around 1 at night
    9. When do you wake up: 7 am
    10. Do you sleep with a nightlight: no
    11. What do you wear to bed: a shirt and a short
    12. Is your bed made: yup
    14. Where do you wish you were right now: In an LP concert
    15. Are you righty, lefty, or ambidextrous: righty
    16. What's on the walls of your room: posters
    17. Do you type with your fingers on the right keys: yes
    18. Do you eat chicken with a fork or your fingers: fingers
    19. If you were to get a tattoo, what would it be of: My girlfriends name
    20. When was the last time you took a shower: This Morning

    SECTION 10: LIFE NOW
    1. What are you doing right now? Listening to the radio
    2. What time is it? 12:58 am
    3. Have any plans for tonight? Write a song
    4. Seen anyone you know today? yup
    5. What were your first words this morning? #### I'm late
    6. What do you think of this survey? Is anyone gonna read this?
    7. How long did it take you? not sure
    8. Any final words? Is anyone gonna read this?
     
  5. #25
    PauletteEMLPGC

    PauletteEMLPGC Super Member LPA Super Member

    Joined:
    Jun 16, 2003
    Messages:
    3,074
    Likes Received:
    0



    SECTION 1: GET TO KNOW ME
    1. First Name: Paulette
    2. Nicknames: Paulettey, P-Lette, Elley
    3. Age: 16
    4. Siblings: Pat - RIP
    5. Who do you have a crush on? Tim
    6. Birth date: March 17th (St. Patty's Day!)
    7. Screen name(s): FrickinEHHH, Paulettey411
    8. Where you live: Plymouth, MA

    SECTION 2: MORE INFO
    1. Beeper: nope
    2 .Favorite Salad Dressing: Wishbone Italian
    3 .Favorite band(s): Linkin Park, Good Charlotte, Story of the Year, Coheed and Cambria, Letter Kills, Brand New
    4. Favorite movie: Mallrats
    5. Favorite book: none
    6. Favorite type of music: Rock
    7. Favorite car: VW Jetta
    8. Favorite Saying(s): Frickin Eh!
    9. Favorite Fast food: Wendy's
    10. Favorite Ice Cream: Banana
    11. Favorite Drink: Sobe Strawberry Daquiri
    12. Favorite Alcoholic Drink: Bacardi
    13. Favorite Flower: Rose
    14. Favorite Food: Buffalo wings
    15. Favorite Song: At the moment... Coheed and Cambria-The Camper Velorium I: Faint of Heart
    16. Favorite Television Show(s): That 70's Show and Everwood
    17. Favorite Radio Station: 95.5 WBRU
    18. Favorite Candy: Reese's
    19. Favorite color: Red
    20. Favorite Sneakers: Shelltoes or DC's
    21. Favorite Smell: none
    22. Favorite Brand of Gum: Extra
    23. Favorite Animal: Cat
    24. Favorite place to sleep: Bed
    25. Favorite thing to do in the summer: sleep
    26. Winter: Stay inside the warmness

    SECTION 3: THE FUTURE
    1. School: Some state school
    2. Where you want to live: Canada
    3. How many kids: 2 or 3
    4. What kind of Job: Business
    5. Get Married: hopefully

    SECTION 4: HAVE YOU EVER...
    1. Been in jail: no
    2. Done drugs: yes
    3. Ran away from home: nah
    4. Hit a Girl: yes
    5. Hit a Guy: yes
    6. Stolen anything: once
    8. Cheated on a test: shhhhh
    9. Been with 2 guys/girls at the same time: no........not yet
    10. Been in the Hospital: yes
    11. Been skinny-dipping: no
    12. Cheated on anyone: no
    13. Been cheated on: no

    SECTION 5: WHICH IS BETTER?
    1. Coke or Pepsi: coke
    2. cats or dogs: dogs
    3. One pillow or 2: one
    4. deaf or blind: blind
    5. hot tubs: YEAH!
    6. Television or radio: TV
    7. Cool ranch or Nacho: Nacho
    8. Mud wrestling or JELLO: neither.

    SECTION 6: WHAT IS
    1. Your most prized possession: don't have one
    2. The thing that makes you the happiest: my friends and music
    3. The worst thing that ever happened to you: having family members pass away
    4. Your favorite slow song: LP- My December
    5. The grossest thing you have ever eaten: Fish
    6. Your biggest Fantasy: Thats a little TOO personal...
    7. The best feeling in the world: to be loved
    8. The worst feeling in the world: depression
    9. The scariest thing that has ever happened to you: no idea
    10. The best number in the world: 03
    11. The best memory of this year: Meeting LP
    12. The object you miss the most: my old friends

    SECTION 8: WHO?
    1. Makes you laugh the most: Cynthia
    2. Who you hate: Anna Hasapenis
    3. Knows the most about you: Cynthia and Amanda
    4. Who do you trust: Cynthia and Amanda
    5. Seems to be the most down to earth: Sam
    6. Has it easier-guys or girls: guys
    7. Loudest person you know: Amanda
    8. Craziest person you know: Marielle
    9. Weirdest person you know: Sam
    10. Who are you thinking about right now: Tim
    11. Who do you miss: Pat

    SECTION 9: MORE USELESS BUT NEAT INFORMATION
    1. Do you ever save AIM conversations: yes
    2. Do you save e-mails: yes
    3. Do you save pictures people send you: yeah
    4. How many people are on your buddy list: 189
    5. Do you like motorcycles: sure why not
    6. What are your favourite stores: Newbury Comics
    7. Are you a player: no
    8. When do you go to sleep: as much as possible
    9. When do you wake up: 5:40am
    10. Do you sleep with a nightlight: no
    11. What do you wear to bed: pajamas
    12. Is your bed made: never
    14. Where do you wish you were right now: In a warm place
    15. Are you righty, lefty, or ambidextrous: righty
    16. What's on the walls of your room: posters
    17. Do you type with your fingers on the right keys: yeah
    18. Do you eat chicken with a fork or your fingers: fork
    19. If you were to get a tattoo, what would it be of: no clue
    20. When was the last time you took a shower: yesterday

    SECTION 10: LIFE NOW
    1. What are you doing right now? filling this out
    2. What time is it? 11:54 am
    3. Have any plans for tonight? Rehearsal for confirmation
    4. Seen anyone you know today? nope
    5. What were your first words this morning? don't remember
    6. What do you think of this survey? eh..
    7. How long did it take you? 15 minutes
    8. Any final words? I'm tired
     

Share This Page