ja wat is er mis met zulke plekken? zeg het me eens. en het was niet lomp bedoelt. gewoon een vraagje. en dat bullshit was meer gericht op het gedeelte dat het een deathmetal festival moest zijn of niet. niet of hij er van houd of niet kijk zo kun je ook reageren maar ik ga nighmare on elm street kijken, dus we praten later verder.
ik zei alleen datk niet van death-metal hou.. dus dat heb nix met Dynamo te maken, en ik respecteer je mening als je van deaf-metal hou.. en als je de mijne nie respecteer ken je gwoon lomp dood neervalle met een gezwel op je balle
kun jij niet normaal reageren? en niet doorteren op iets waarvan ik gezegd heb dat het lomp was? scheld ik jou voor dit en dat uit? NEE dus ik verwacht normale reacties terug. kun je toch wel? neem aan dat je volwassen genoeg bent. maar geef dan eens antwoord. en normaal graag. wat is er dan mis met die plekken
kun jij niet normaal reageren? en niet doorteren op iets waarvan ik gezegd heb dat het lomp was? scheld ik jou voor dit en dat uit? NEE dus ik verwacht normale reacties terug. kun je toch wel? neem aan dat je volwassen genoeg bent. maar geef dan eens antwoord. en normaal graag. wat is er dan mis met die plekken [/b][/quote] je ben zo dom ook he? ik moet volwasse doen? jij wil niet eens mijn mening respectere dus begin ff bij jezelf Ik heb nix tege zulke 'plekke' k hou alleen niet van die muziek
je ben zo dom ook he? ik moet volwasse doen? jij wil niet eens mijn mening respectere dus begin ff bij jezelf Ik heb nix tege zulke 'plekke' k hou alleen niet van die muziek [/b][/quote] je kunt dan toch ook meteen antwoord geven, maar nee eerst schelden. en dan moet ik me volwassen gedragen? nou jij houd niet van death metal? niet erg. er zijn er meer. die muziek is ook niet voor iedereen. ik vind de meeste muziek waar jij waarschijnlijk naar luistert kut. nu zijn we er toch
je kunt dan toch ook meteen antwoord geven, maar nee eerst schelden. en dan moet ik me volwassen gedragen? nou jij houd niet van death metal? niet erg. er zijn er meer. die muziek is ook niet voor iedereen. ik vind de meeste muziek waar jij waarschijnlijk naar luistert kut. nu zijn we er toch [/b][/quote] ik zei ook aan het begin datk nie van zulke muziek hou! En jij wil mn mening nie respectere dustja, zelf volwasse ben je ook nie
bullshit. en wat is er mis met 'zulke' plekken? en als het death metal is vraag ik me af wat ill nino daar in godsnaam doet [/b][/quote] het boeit me niet wat voor band daar komt de mensen die daar komen zijn scary voornamelijk goths...
heb liever Qlimax // sensation // Trance Energy =edit= *als LP niet komt naar die festivals bedoel ik
klinkt als "geen zin gehad om te gaan dus spijbel uurtjes door trekken" [/b][/quote] Whahhahahha, Ikke ben sinsdien dus niet naar sgool geweest,om bepaalde persoonlijke redenen. Maare Morgen ga ik weer naar school toe This alleen de vraag voor hoelang B)
don't fight people Iedereen mag zijn mening zeggen ja Ik kan ook heel erg 'msn-taal' praten,maar doe het niet op forums e.d Ik denk dat iedereen het wel kan begrijpen enzo.. Wisten jullie al,dat het niet uitmaakt of een woord goed geschreven of getypt is?? als de 1ste en de Laatste letter goed staan,kan je makkelijk het hele woord lezen... En zo kan je dat ook in zinnen doen enzo... Maarja, weer ff genoeg bull-#### van my
don't fight people Iedereen mag zijn mening zeggen ja Ik kan ook heel erg 'msn-taal' praten,maar doe het niet op forums e.d Ik denk dat iedereen het wel kan begrijpen enzo.. Wisten jullie al,dat het niet uitmaakt of een woord goed geschreven of getypt is?? als de 1ste en de Laatste letter goed staan,kan je makkelijk het hele woord lezen... En zo kan je dat ook in zinnen doen enzo... Maarja, weer ff genoeg bull-#### van my [/b][/quote] bedoel je Breza taal?