ey kinderen, prettige kerstdagen! vrede! :edit: Marj P*E*N*O*R Join Date: Apr 2004 Location: leerdam Sex: Male Posts: 6,057 alles goed btw? langs niks van je gehoort
hey babes ja met mij alles goed en met jou? ...we moeten inderdaad wat meer praten ja.. kmis het wel een beetje die Penor moet je maar niet op letten hehe XD Vrolijke late kerst allemaal! en een heel gelukkig nieuwjaar yay
Hi i'm from Belgium - Antwerp to be precise Hallo allemaal veel belgen en nederlanders hier zie ik Hi everybody many belgians and dutchmen here i see I just saw i posted here already SORRY !!! :s delete it if you want ...
Erm I don't know if anyone here can help me with something! I want to text a mobile in the Netherlands from the UK! Do you have to use calling codes or something before the actual number?
Sorry ik zal gewoon "praten" jaja praten via het internet, ironisch ok zo praat ik normaal ook niet maar ik versta jullie wel Jullie praten wel A.N. maar enkel flet en ken in plaats van apartement en kan daar heb ik moeite mee zo als elke Belg e. Ik typte daarvoor in het Antwerps je weet wel van in Antwerpen. mer das ni zo moeilek te verstoon ze
Misschien is het handiger als we engels praten :') Neejoh Je mag ook gewoon Belgisch praten, maar verwacht geen vlugge reactie van ons
En jullie niet zijn niet goed met voetbal http://www.minipocketbike.foxnonstopshop.nl/images/Hayabusa5SchuinSuperGROOT.jpg Die ga ik misschien kopen 49cc, 60/70 kmu, €180 en dan komt er ook nog neon bij
echt vet man ok we stoppen over het GROOT verschil tussen Belgen en Nederlanders/Hollanders (het is maar hoe je wilt dat ik het zeg) want dat is al eeuwen bezig en zal nog eeuwen voort duren