Jaaa, ik ruik nu lekker naar amandel! :lol: Das geen noob vraag hoor haha, als je een youtube video wilt plaatsen hier moet je alleen het achterste gedeelte tussen [youtube*]link[/youtube*] plaatsen, zonder het sterretje natuurlijk. Hier een voorbeeld, als je deze link als een video wilt posten dan moet je alleen het dik gedrukte stuk tussen de tags te plaatsen. http://nz.youtube.com/watch?v=JRvEsb2P_6U Snappie? :-D
Ja dan lig ik lekker in bad, of sta ik lekker te douchen, lekker soppen met m'n amandel sopje. :-D Wel een paraplu meenemen he, het regent zo hard. :O
Soiree de l'etrange? Ja, zat ik net naar te kijken. Ik stopte met kijken toen dat vrouwtje dat 'spookhuis' in ging, wat een nep zooi zeg. :lol: Maar nu is Max aan het gamen.
Dat zal wel lekker irritant zijn haha :lol: Nee joh, die franse lessen waren meer schrijflessen, het waren allemaal van die turkse vrouwen die nog geens eens het alfabet weten, die kennen alleen maar arabisch, dus die leraar had geen tijd voor mij. -_- Maar het is wel okay, max en ik praten best vaak frans dus dat gaat wel stukje bij beetje beter. :) Hoe is het met jou? ^_^