Will complained about that on RT... so Todd reduced our posts. But he gave them back again in 2 minutes :lol:
Thank you! :hug: Umm... You can say that! Actually me and Johnny got a warning from Todd and he had reduced our post count... so we stopped the bet.. But I was the first one who reached the SuperMember status. :P
Oooh eierstokken. I hoop dat alle examens goed zullen gaan en alles weg is, ik neem aan dat ze er dan aardig vroeg bij waren?
Ja ja alles goed. Die foto is 4 jaar oud. :lol: Ik vind het lief dat je me geluk wenst. Veel plezier in Spanje. :kiss: ^_^
:lol: Ik vindt het niet zo erg meer, ik ben d'r een beetje aan gewend zo...alleen snachts heb ik het zo warm :(
Neeee...verdorie, ik hou helemaal niet van zoveel zon, ik kan wel 5 keer douchen en dan voel ik me nog niet frisjes. :lol:
Haha helemaal niet, maar ik zag gisteren met het weer dat het daar in het Noorden maar een zooitje is :P Lekker zonnetje hier, ik liep net in het park, heel veel mensen zijn aan het picknicken. :)
Hahaha leuke baan xD Ja vorig jaar keek ik af en toe en ik zei nog tegen Maxime, 'oh dat stomme secret story begint weer' maar toch weer kijk ik, ik weet ook niet waarom. o.o