Nee ik kan het makkelijk uitspreken, maar toen ik nog duits had, had ik zo'n enorme moeite om een goede zinsbouw te maken. Best raar eigenlijk, nederlands en duits liggen toch dicht bij elkaar.
Nou ik kan alleen maar Ich liebe dich....:lol: Ik ben echt heel heeeeeel heeeeeeel erg slecht in duits, rot taal. =/
Oh maar das hardstikke goed!! Jij hebt echt een talenknobbel he. :) Ik denk niet dat ie het zal doen...volgens mij heeft ie het aardig druk. :(
Ja, even opslaan op je computer and dan uploaden via Photobucket en de IMG link copieeren en plakken in je sig vakje. :)
Aaah ja, je hebt een photobucket nodig. Hier, ik heb em upgeload op die van mij, hoef jij geen photobucket account aan te maken. :) http://img.photobucket.com/albums/v212/stupidho/huphollandhup.gif even IMG tags en CENTER tags eromheen en hopseflops in je sig!
Je bedoeld tektst of echt een plaatje? Want als het een plaatje is kan je hem kleiner maken in Photobucket.
I'm gonna stomp 'em to dust. I'm gonna grind their bones. I'm gonna burn down dere towns and cities. I'm gonna pile 'em up inna big fire and roast 'em. I'm gonna bash 'eads, break faces and jump up and down on da bits dat are left. An' den I'm gonna get really mean." - Grimgor Ironhide, Black Orc Warboss.
Ja..okay, beetje hoofdpijn. Gelukkig is het mooi weer dus dat scheelt een beetje! Hoe is het met jou?
I am almost blue? Holy shit, I didn't know.. :lol: very great to meet you too. I'll learn dutch some day :) Too busy with Japanese right now though. haha