hey chris ! gedrag je he [/b][/quote] Tis geintje Ze weet toch dak van dr houw.. en gefeliciteerd met je 1000posts In 'My Controls' ken je nu Ambient weghalen en daar iets anders neer pleuren
awwwww :hugz: thnx chris..... edited aahh prachtig maandag weer naar school ben echt blij dat ik weer eens kan beginnen was ook afgelopen dagen naar een kamp super cool was het me school ziet er ook zwaar vet uit met relaxte mensen alleen jammer dat ik 2 uur heen en 2 uur terug doe om te reizen
Wie niet ... Ik moet dinsdag boeken ophalen en woensdag beginnen... Maar ik het er geen zin in!! En als dit weer zo blijft moet ik ook nog in de regen naar school fietsen 15 kilometer
nou..vergeleken bij mij ....is ze de slimste van de wereld [/b][/quote] jij bent ook wel erg negatief hea
die ken je tog ook wel buiten sgool zien [/b][/quote] Nee.. iedereen woont ####### ver weg, en keb de meeste lol op school
lol al mijn vrienden wonnen minstens 50 km ver van mij en straks met vrienden van school wordt nog verder hahaha
Haha Zijn puntschoenen zo erg dan :wth: ? [/b][/quote] Ja.. Denk k, volguns mij lopen ze nie echt lkkr