Pffffft...morgen weer bessen plukken... Is het normaal dat je je eigen bessen ziet plukken al doe je je ogen dicht?
voor de mensen die Linkin Park in het nederlands niet leuk vinden moeten mijn bericht schippen en vooral niet lezen want het volgende wat je ziet kan ernstige schade aan je gezondheid geven.... Kruipen In mijn eigen huid spartelend Deze wonden willen niet genezen Angst brengt mijn ten val En ik weet niet meer wat echt is Er is iets binnenin mij Dat naar beneden voert Verterend/verwarrend Dit gebrek aan zelfcontrole Eindigt nooit, vrees ik.. Controle houden/Ik schijn Mezelf niet terug te kunnen vinden Mijn muren komen op mijn af (Zonder enig vertrouwen en ik ben ervan Overtuigd Dat er gewoon teveel druk is) Ik heb me nog zo gevoeld Zo onzeker In mijn eigen huid spartelend Deze wonden willen niet genezen Angst brengt mijn ten val En ik weet niet meer wat echt is Ongemakkelijkheid heeft zich eindeloos van Mij meester gemaakt Verstrooiend/reagerend Tegen mijn wil sta ik naast mijn eigen Spiegelbeeld Het achtervolgd mij, ach ik schijn... Mezelf niet terug te kunnen vinden Mijn muren komen op me af (Zonder enig vertrouwen en ik ben ervan Overtuigd Dat er gewoon teveel druk is) Ik heb me nog zo gevoeld Zo onzeker In mijn eigen huid spartelend Deze wonden willen niet genezen Angst brengt mijn ten val En ik weet niet meer wat echt is In mijn eigen huid spartelend Deze wonden willen niet genezen Angst brengt mijn ten val En ik weet niet meer wat echt is Genezing voor de jeuk Luitjes, we hebben een heel bijzondere gast voor jullie deze avond Ik wil voorstellen... Mr Hahn! Laat het maar horen voor de goeie Mr Hahn En nu de lessen van het beherende ritme Laten we beginnen... Oke, was dat niet leuk? Laten we wat anders proberen! Punten Voor Gezag Verlies het spel / voor iemand anders Brengt je uit de plan / plaatst je naam tot schaamte Bedek je gezicht / je kan niet rennen in de race De stap is te snel / dit is je laatste grap Je houdt ervan als ik naar je kijk Een tijdje breng je je plezier in de ergste dingen waar je me doorheen kan plaatsen Je neemt weg wat ik gaf Mijn leven Mijn trots is gebroken Je denkt dat je het nooit fout hebt Je wilt acteren dat je lijkt dat je iemand bent Je wilt iemand pijn doen net als jouw Je wilt delen waar je doorheen bent gegaan (Je leeft van wat je leert) Je houdt van de dingen die ik zeg dat ik zal doen De weg waar ik mijzelf pijn doe om bij je terug te komen Je neemt weg wat ik inlag Mijn leven Mijn trots is gebroken Je denkt dat je het nooit fout hebt Je wilt acteren dat je lijkt dat je iemand bent Je wilt iemand pijn doen net als jouw Je wilt delen waar je doorheen bent gegaan (Je leeft van wat je leert) Verlies het spel / voor iemand anders Brengt je uit de plan / plaatst je naam tot schaamte Bedek je gezicht / je kan niet rennen in de race De stap is te snel / dit is je laatste grap Verlies het spel / voor iemand anders Brengt je uit de plan / plaatst je naam tot schaamte Bedek je gezicht / je kan niet rennen in de race De stap is te snel / dit is je laatste grap Je denkt dat je het nooit fout hebt Je wilt acteren dat je lijkt dat je iemand bent Je wilt iemand pijn doen net als jouw Je wilt delen waar je doorheen bent gegaan (Je leeft van wat je leert) Je denkt dat je het nooit fout hebt Je wilt acteren dat je lijkt dat je iemand bent Je wilt iemand pijn doen net als jouw Je wilt delen waar je doorheen bent gegaan (Je leeft van wat je leert) Een stap dichterbij Ik kan dit niet langer meer hebben Ik zeg alles wat ik al eerder heb gezegd Al die woorden maken geen verschil Ik vind geluk in ontwetendheid Hoe minder ik hoor hoe minder je gaat zeggen Maar daar kom je toch wel achter Net als toen... Alles wat je tegen me zegt Brengt me een stap dichter bij de rand En ik sta op het punt te ontploffen Ik heb een beetje ruimte nodig om adem te halen Want ik ben een stap dichter bij de rand en ik sta op het punt te ontploffen Ik vind de antwoorden niet zo duidelijk Ik wens dat ik een manier vind om te verdwijnen Al die gedachten maken geen verschil Ik vind geluk in ontwetendheid Niets schijnt weg te gaan Steeds maar weer Net als toen... Alles wat je tegen me zegt Brengt me een stap dichter bij de rand En ik sta op het punt te ontploffen Ik heb een beetje ruimte nodig om adem te halen Want ik ben een stap dichter bij de rand en ik sta op het punt te ontploffen Alles wat je tegen me zegt Brengt me een stap dichter bij de rand En ik sta op het punt te ontploffen Ik heb een beetje ruimte nodig om adem te halen Want ik ben een stap dichter bij de rand en ik sta op het punt te ontploffen Hou je kop als ik tegen je praat Alles wat je tegen me zegt Brengt me een stap dichter bij de rand En ik sta op het punt te ontploffen Ik heb een beetje ruimte nodig om adem te halen Want ik ben een stap dichter bij de rand en ik sta op het punt te ontploffen Alles wat je tegen me zegt Brengt me een stap dichter bij de rand En ik sta op het punt te ontploffen Ik heb een beetje ruimte nodig om adem te halen Want ik ben een stap dichter bij de rand en ik sta op het punt te ONTPLOFFEN Papier snijden Waarom voelt het vandaag als nacht aan? Iets zit er hier vandaag niet goed Waarom ben ik vandaag zo gespannen? Achterdocht is het enige wat ik nog heb Ik weet niet waardoor ik eerst gestressed werd Of hoe de spanning werd opgevoerd Maar ik weet precies hoe het voelt Om een stem te hebben in je achterhoofd Het is net als een gezicht wat ik van binnen heb Een gezicht dat wakker wordt als ik m'n ogen dicht doe Een gezicht dat iedere keer ziet wanneer ik lieg Een gezicht dat lacht als ik onderuit ga (En alles ziet) Dus weet ik dat wanneer het tijd wordt om te zwemmen of te verzuipen, dat het gezicht me hoort Vlak onder m'n huid Ik lijk wel achterdochtig, om over m'n schouder te kijken Het is net een wervelwind in m'n hoofd, Het is net alsof ik wat ik van binnen hoor niet kan tegenhouden, Het is net alsof het gezicht binnenin me vlak onder m'n huid zit Ik weet best dat ik een gezicht van binnen heb, Die wijst me op alle fouten, Jij hebt ook een gezicht binnenin je en Jouw achterdocht is waarschijnlijk nog erger Ik weet niet wat me het eerste opbrak, maar ik weet wel waar ik niet tegen kan Iedereen doet alsof het erop neerkomt dat Ik niet kan wat jij kunt, maar Iedereen heeft wel een gezicht binnenin 'm Een gezicht dat wakker wordt als ik m'n ogen dicht doe Een gezicht dat iedere keer ziet wanneer ze liegen Een gezicht dat lacht als ze onderuit gaan (En alles ziet) Dus weten jullie dat wanneer het tijd wordt om te zwemmen of te verzuipen Dat het gezicht ook naar jullie kijkt Vlak onder je huid Het gezicht binnenin zit vlak onder je huid De zon gaat onder Het voelt alsof het licht me verraadt Gevoelloos Ik ben moe om te zijn wie je wil dat ik ben Trouweloos gevoel, verloren onder de oppervlakte Ik begrijp niet wat je van me verwacht Sta onder druk om in jouw schoenen te lopen [Verdiept in de onderstroom, slechts verdiept zijn in de onderstroom] Elke stap die ik zet lijkt een nieuwe vergissing voor jou [Verdiept in de onderstroom, slechts verdiept zijn in de onderstroom] Refrein: Ik ben zo gevoelloos geworden Ik kan je niet voelen Ik ben zou moe geworden, en zo bewust Door dit te worden wil ik slechts Meer mezelf zijn en minder zijn als jou Zie je niet dat je me verstikt Me te stevig vasthoudt, bang controle te verliezen Want al wat je dacht dat ik zou zijn is uiteen gevallen, recht in je gezicht [Verdiept in de onderstroom, slechts verdiept zijn in de onderstroom] Elke stap die ik zet lijkt een nieuwe vergissing voor jou [Verdiept in de onderstroom, slechts verdiept zijn in de onderstroom] En elke seconde waar ik met je verbonden ben is meer dan ik kan verdragen Refrein En ik weet dat ook ik het gevoel kan stoppen Maar ik weet dat je net bent als ik wanneer iemand je telleursteld Refrein Ik ben zo gevoelloos geworden Ik kan je niet voelen Ik ben zou moe geworden, en zo bewust Door dit te worden wil ik slechts Meer mezelf zijn en minder zijn als jou Ik ben zo gevoelloos geworden Ik kan je niet voelen Moe om te zijn wat je wil dat ik ben Ergens waar ik behoor (Toen dit begon) Had ik niets te zeggen . En liep ik verloren in de leegte binninin mij. (Ik was verward.) En ik moest het allemaal zelf beleven, maar ik ben niet de enige met zulke dingen in mijn hoofd. (Binnenin mij) Maar het enige dat ze zien zijn een paar ontsluierde woorden. Is het enige echte wat er over is dat ik kan voelen. (Niets te verliezen.) Slechts geraakt, leeg en alleen. En het is mijn eigen schuld, en het is mijn eigen schuld . Refrein: Ik wil genezen, ik wil voelen, Wat ik dacht was nooit echt Ik zou graag de pijn laten gaan die ik voor zo lang heb moeten voelen Veeg alle pijn uit tot er niets meer overblijft Ik wil genezen, ik wil voelen, zoals ik dicht bij iets echt ben Ik wil iets vinden dat ik zolang gewenst heb Een plaats waar ik thuis hoor En ik heb niets te zeggen. Ik kan niet geloven dat ik niet op mijn gezicht ben gevallen. (Ik was verward.) Overal op zoek om slechts te vinden. Het is helemaal niet zoals ik het me had voorgesteld. (Dus wie ben ik ) Wat een negativiteit zit in mij . Ik kan niemand vertrouwen door de manier waarop ze naar me kijken. (Niets te verliezen.) Niets te winnen, leeg en alleen . En het is mijn eigen fout, en het is mijn eigen fout. Refrein Ik zal mezelf nooit kennen tenzij ik dit aleen doe. Ik zal nooit nog iets voelen tot mijn wonden geheeld zijn. Ik zal nooit iets zijn , tenzij ik breek met mezelf. Ik zal met mijn verleden breken. Ik zal mezelf terugvinden vandaag. Ik wil genezen, Ik wil voelen, Zoals ik iemand zou zijn die ergens thuis is (x2) Tenslotte he heeeeeee Het begint met één ding Ik weet niet waarom Het maakt zelfs niet uit hoe hard je je best doet Hou dat in je hoofd Ik bedacht dit rijm Om uit te leggen in korte tijd Alles wat ik weet Tijd is een waardevol iets Kijk naar de klok Kijk hoe de tijd verstrijkt naar het einde van de dag De klok tikt het leven weg Het is zo onwerkelijk Kijk niet naar beneden Kijk naar de tijd nu Probeer het vast te houden, maar ook niet te lang Verspilde het allemaal Alleen om naar jou te kijken Ik hield alles binnen en zelfs als ik goed mijn best deed, alles viel uit elkaar Wat het betekende voor mij is uiteindelijk een herinnering aan een tijd Waarin ik te hard probeerde En zo ver kwam Maar aan het einde Maakte het niks uit Ik moest vallen Om alles te verliezen Maar aan het einde Maakte het niks uit Eén ding, ik weet niet waarom Het maakt niet uit hoe hard je probeert Hou in gedachten Ik bedacht dit rijmpje, om me zelf er aan te herinneren Ik deed zo hard mijn best Ondanks dat je zeurde tegen mij Deed alsof ik je bezit was Denkend aan de tijd dat je vocht met me Ik verbaas me dat het zo ver kon komen De dingen zijn anders dan voorheen Zelfs jij zou me niet herkennen Niet dat je me toen kende Maar het komt allemaal terug nu Je hield alles voor je zelf en hoe hard ik ook probeerde, het viel uit elkaar Wat het betekende voor mij is uiteindelijk een herinnering aan een tijd toen ik Waarin ik te hard probeerde En zo ver kwam Maar aan het einde Maakte het niks uit Ik moest vallen Om alles te verliezen Maar aan het einde Maakte het niks uit Ik heb je vertrouwd Zoveel als ik kon En voor dit alles Er is maar één ding dat je moet weten (2x) Waarin ik te hard probeerde En zo ver kwam Maar aan het einde Maakte het niks uit Ik moest vallen Om alles te verliezen Maar aan het einde Maakte het niks uit
Hoeraa.. kben aant vervelle.. en dat betekent dat ut over gaat kvoel dr bijna nix van B) Kwerd alleen wel aangevalle door muggen toen k sliep
Heej iedereen!! ... Ik ben weer terug van vakantie B) did you miss me ? ------ Ik heb het ook liever engels ... Het trouwens soms wel een beetje te letterlijk vertaald
ja ik heb je gemist! ik zat elke keer: 'hey, waar is Leonie gebleven?' maar je bent er weer. Hoe was je vakantie?
:hugz: Was wel gezellig . Ik had me beste vriendin meegenomen en we gingen samen met een vriendin van mijn moeder en haar 2 zoons. Lekker elke dag aant zwembad liggen B) ... We ergens in Drenthe geweest... Niet veel leuke jongens .. en soms een beetje saai ... Maar met elkaar was het gewoon super gezellig!! Kben blij dat ik er ff ben uitgeweest.
wie zeg dat jullie 2 de enige leonies zijn misschien zijn het veel meer... "she found a way to copy her self" :chemist: - Matrix quote
jah...maar deze leonie is wel de belangrijkste hoor daar benk meej op vakantiej gweest..whehe...jullie moesten haar missen en ik was gzelliej bij haar