Ik denk dat dit erger is dan Enschede en ik denk ook dat er meer aantal mensen zullen overlijden met al die zware brandwonden en zo. In Enschede had je natuurlijk ook doden en mensen met brandwonden enzo maar ik denk niet zo erg dat je in je eigen auto verbrandt. :wth: ------------ Die koeien [/b][/quote] Ik denk niej dat het net zow erg is als bij enschede. Daar waren volgens mij veel meer doden en gewonden. Ik woon in nijverdal en dat ligt drie kwartier van enschede vandaan en vanuit daar zag ik allemaal rook komen. Ik d8 toen dat het ging onweren, maar toen bleek er een ongeluk te zijn geweest. Er waren veel doden. Kort na de ramp ben ik naar enschede gegaan om het te bekijken. En echt superveel huizen waren vernietigd.
Ik denk niej dat het net zow erg is als bij enschede. Daar waren volgens mij veel meer doden en gewonden. Ik woon in nijverdal en dat ligt drie kwartier van enschede vandaan en vanuit daar zag ik allemaal rook komen. Ik d8 toen dat het ging onweren, maar toen bleek er een ongeluk te zijn geweest. Er waren veel doden. Kort na de ramp ben ik naar enschede gegaan om het te bekijken. En echt superveel huizen waren vernietigd. [/b][/quote] Ja inderdaad das veel. Maar in België was die vuurwolk 100 meter hoog and 50 meter breed, bijna iedereen die in dat gebied was is dood of zwaargewond....maarre ik zal m'n kop nu wel dichthouden voordat ik weer wat stoms zeg
ja laten we het over die koeien houden.... je moet je als een koe voorstellen hoe kom je in gods naam op het iedee om een ouwe vrouw in een auto inelkaar te trappen? er is trouwens niet bij gezegd of het een rood auto was ofzo.... wie weet misschien waren het stieren vermomd as koeien :chemist:
het is geen mesen maar mensen =edit= ja edit m maar ! tsss je zielige zusje thuis alleen laten ey! en je hebt nog niks gezegd over me signature/avatar
het is geen mesen maar mensen tsss je zielige zusje thuis alleen laten [/b][/quote] sukkeltje, kheb al ge add! Hahaha, en wie zat daar helemaal alleen in de trein waar ze zo in elkaar getrapt kon worden en helemaal alleen in Gorichem? En wie zat er achter internet lekker thuis op d'r luie reet?
sukkeltje, kheb al ge add! Hahaha, en wie zat daar helemaal alleen in de trein waar ze zo in elkaar getrapt kon worden en helemaal alleen in Gorichem? En wie zat er achter internet lekker thuis op d'r luie reet? [/b][/quote] lol =/
hahaha, Marios: look at the name of this topic.........Fan from Belgium and Holland! But if you want to talk here, i would say: Learn some Dutch