Prob one of my worst songs... But a girl was messaging and shes so annoying. But I'm too nice to tell her to #### off. I hate when these chicks won't leave me alone I got too many calls on my phone Theres this one chick that kept on messaging me online Kept saying "Baby, you're mine. You're so fine" Girl, I know But its about time you leave me alone Just stay in your own damn home Now listen, its okay to love me I know that it makes you glee when you see me But if you keep stalking me, our friendship is gonna be history How you got my number is a mystery.. Leave me alone, leave me alone I'm getting stalked by these hoes Leave me alone, leave me alone Now I'ma make them my foes Leave me alone, leave me alone Leave me alone, leave me alone For ####### sake, just leave me alone Just leave me alone Its a free world and I choose not to love you I'm sorry for what your going through Fake my feelings? I refuse Its my right to choose Its my right Its my right Its my right I'm sick of getting calls at night Having to turn on the light and than having a fight No offense, but ya not even too bright Holding me too tight Let me breathe - can't you see You're choking me Leave me alone, leave me alone I'm getting stalked by these hoes Leave me alone, leave me alone Now I'ma make them my foes Leave me alone, leave me alone Leave me alone, leave me alone For ####### sake, just leave me alone Just leave me alone Let me live my life Cause I'm letting you live your life Please don't be mad I never meant to make ya sad But heres a rule Don't be fool Live for yourself and no one else Don't ever make yourself seem less Cause with those phone calls thats what you're doing I'm sorry if you don't like my tone But I just want to be left alone Leave me alone, leave me alone I'm getting stalked by these hoes Leave me alone, leave me alone Now I'ma make them my foes Leave me alone, leave me alone Leave me alone, leave me alone For ####### sake, just leave me alone Just leave me alone Just leave me alone Leave me alone, leave me alone Leave me alone, leave me alone Leave me alone Leave me alone Leave me alone, leave me alone Leave me alone, leave me alone Leave me alone Leave me alone (Fades)