Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 20 of 54

Thread: A/S/L

  1. #1
    LPA Super Member Cal's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Perth, Scotland
    Posts
    5,684
    14/m/scotland
    Im on signature strike

  2. #2
    14/m/Newfoundland Canada


  3. #3
    LPA Addict
    Join Date
    Feb 2003
    Posts
    24,702
    14/m/The Netherlands yahoo!


    Formerly known as Chris.

  4. #4
    Bryan
    Guest
    16/M/Pennsylvania, United States


  5. #5
    I'm Ron F***ing Swanson. Mark's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Toronto, ON
    Posts
    24,415
    17/m/Newfoundland, Canada.

  6. #6
    or there and back again
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Slippery Rock, Pennsylvania
    Posts
    34,888
    15/m/Ohio, USA

  7. #7
    I'm Not Obsessed!!!
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    manchester nh
    Posts
    329
    14/f/new hampshire USA

    and btw all you people in newfoundland...im comin up there this summer!! lmao

  8. #8
    Prince of Persia.
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Southern Cali
    Posts
    2,234
    17/m/cali

  9. #9
    *LiNkIn WiTcHy*
    Guest
    15/f/maassluis, the netherlands

  10. #10
    You are my detonator. Phantom Duck's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    Forever War
    Posts
    3,760
    Ducks don't live somewhere permanently. But i'm 15 and i'm.... (looks under his pants) MALE! :chemist:
    Tu trembles, mon coeur?
    Tu tremblerais davantage, si tu savais ou je te mene.

  11. #11
    14/f/new hampshire USA

    and btw all you people in newfoundland...im comin up there this summer!! lmao
    are u realy? where u goin?

  12. #12
    I'm Ron F***ing Swanson. Mark's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Toronto, ON
    Posts
    24,415
    Originally posted by Absolut Xero@Apr 9 2003, 03:08 PM
    14/f/new hampshire USA

    and btw all you people in newfoundland...im comin up there this summer!! lmao
    haha, wicked. so many ties to newfoundland on these forums.....well i count 3, but that's alot for this unknown little place.

  13. #13
    haha, wicked. so many ties to newfoundland on these forums.....well i count 3, but that's alot for this unknown little place.
    here, here

    such a little place in the sea.

  14. #14
    i might come there too in the summer.
    14/m/canada

  15. #15
    i might come there too in the summer.
    14/m/canada
    the more th merrier

  16. #16
    Ambient
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    in a room listening to Linkin Park
    Posts
    1,732
    14/m/new jersey

    (want to know something funny?? at first when I first saw the phrase "a/s/l" about 3 years ago I thought it meant "a.sshole" lol i'm not dumb. it was just the first thing that came to mind. )

  17. #17
    14/m/Washington state, United States






    I'm back everybody!! My dad bought a computer for me as a surprise for when I got to his house!!!!!! YEAH!!!!!!!

  18. #18
    now that is a hell of a surprise

  19. #19
    Ambient
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    in a room listening to Linkin Park
    Posts
    1,732
    Originally posted by Rybullet@Apr 9 2003, 05:09 PM
    14/m/Washington state, United States






    I'm back everybody!! My dad bought a computer for me as a surprise for when I got to his house!!!!!! YEAH!!!!!!!
    for how long were away?

  20. #20
    I'm Not Obsessed!!!
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    manchester nh
    Posts
    329
    Originally posted by Stupid Newf'@Apr 9 2003, 08:16 PM
    14/f/new hampshire USA

    and btw all you people in newfoundland...im comin up there this summer!! lmao
    are u realy? where u goin?
    hehe im going in like...july to spend a month with one of my best friends.... before i go,you guys should set up a place or somethin,and we could meet up..id love meeting you guys

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •