PDA

View Full Version : last day of school



Todd
05-10-2004, 04:31 AM
So when's everyone getting out of prison, err, I mean school?

My last day is Friday since we seniors get out early. The rest of the school gets out the first week of June.

and I'll never, ever, ever have to go to high school again. I bet you all are jealous :D

SENIORS 2004 BABY YEAH!!!!!!!!!!! w00t!!!!!

Omar A
05-10-2004, 04:39 AM
Somewhere in June, even though I don't want school to end :(

Hybrid_Bunny
05-10-2004, 04:41 AM
I got out about a month ago, suffered through exams which were spread out for two weeks and I start summer classes next Monday which go on till the end of June. :(

Leslie
05-10-2004, 04:50 AM
Originally posted by Hybrid_Bunny@May 9 2004, 09:41 PM
I got out about a month ago, suffered through exams which were spread out for two weeks and I start summer classes next Monday which go on till the end of June. :(
:( My poor Felix!

Class ends this Tuesday, and then I have finals until the 19th... then I move out of this expensive hell hole and go back home for summer school.

Faint.09
05-10-2004, 05:38 AM
I think I get out of school either June 3rd, 4th, or 5th.

One of those three dates. ^_^

Kęton
05-10-2004, 05:52 AM
June 9th, I think.

I'm so happy. Almost out of that hell hole... Pwahahaha...

Chris
05-10-2004, 07:43 AM
i still have 5 weeks to go i think :lol:

Amy
05-10-2004, 08:59 AM
NOVEMBER 26th :lol: .


My winter holidays start on something like the 25th of June or something... That was just a guess...

Messy Marj
05-10-2004, 10:55 AM
first i have my exams :(
and then i'm free!!! JUNE 2nd

Maėlle
05-10-2004, 11:33 AM
Stop complaining! I have classes until June 11th and exams until June 23rd! :(

enfestid
05-10-2004, 12:38 PM
29th of this month, I think...

Will
05-10-2004, 04:19 PM
I have something like 20 days left. I think we were supposed to get out on June 4th, but we had an excess number of snow days so we have to make one up on June 7th. It's going to suck, because I really doubt anyone is going to come that day, but the principal is probably going to make it a damn test day.

Debus
05-10-2004, 04:20 PM
I got no idea. I think i leave some time in June

Evi
05-10-2004, 04:35 PM
I guess my last dag is on thhe 29 of june. We've got a free podium then so that's gonna be amazing

Leones
05-10-2004, 04:43 PM
4th of June :D

ella1432
05-10-2004, 04:46 PM
11th July :angry: but 9 weeks off!

Tomi
05-10-2004, 04:51 PM
I get out of pris-*cough*school on June 29 i think...

i have exams on the secound last week before we get freed. <_<

then i have one more year to spend...*groan*

maybe they&#39;ll forget about the exams.

ass_kicker
05-10-2004, 04:55 PM
congrats, Todd :lol: im happy for everybody who doesnt have to go back to high school again... i finish somewhere in june :( i cant wait till i get out of this place... i mean, when i finish my IB and i dont have to come back ever again.

Samantha
05-10-2004, 06:33 PM
next week (May 17th :o ) I got my school leaving examination and then, NEVER EVER back to high school (w00t)

Dan
05-10-2004, 07:13 PM
8th of June
and during the last 4 days we have to take our finals :(



man i dont want school to end, theres just to much happening right now.

Andrea
05-10-2004, 08:50 PM
June 7th. ^_^


Then I shall be a Senior&#33; Class of &#39;05 right here...lol. :lol:

Canadian Joe
05-10-2004, 10:39 PM
I get out of pris-*cough*school on June 29 i think...

i have exams on the secound last week before we get freed.

then i have one more year to spend...*groan*

maybe they&#39;ll forget about the exams.


Same here man...same here. The trip to Chicago (May 20-24) should help blow a few days away, as will the fact that I&#39;m getting a 95 average and have all my credits already. So screw to the exams, easy as hell. Then it&#39;s time to spend the summer with the gf...hehe...asked her out Saturday, best decision of my life :lol:

Eilonwy
05-11-2004, 12:20 AM
June 14th :(

It would be earlier, but we started about a week late this year because they were building more middle schools, and we also had some snow days, so the last day got pushed back a bit. It sucks, but eventually it&#39;ll be over, thank God.

uberness
05-11-2004, 12:21 AM
lol. for me i have about... 4 weeks left till exams....plus the one week of exams...then i&#39;m done till the 28th then it&#39;s only 26 more months till i&#39;m free&#33; (w00t)

Will
05-11-2004, 12:24 AM
Originally posted by EastCoastPunk@May 10 2004, 03:50 PM
June 7th. ^_^


Then I shall be a Senior&#33; Class of &#39;05 right here...lol. :lol:
Class of 2005 represent&#33; :lol: :rawk:

Alacrity
05-11-2004, 12:27 AM
June 16th, I believe. I&#39;m always excited for school to end, but then I hate the summer. I have so much fun at school, my friends and I make it awesome ^_^ Exams are the second to last week of school i think.

Anya
05-11-2004, 12:27 AM
Nine more days&#33;

emmmers
05-11-2004, 04:24 AM
In exactly a month. I&#39;ve learned my lesson not to count down though.

Amy
05-11-2004, 08:53 AM
Originally posted by EastCoastPunk@May 11 2004, 06:50 AM
June 7th. ^_^


Then I shall be a Senior&#33; Class of &#39;05 right here...lol. :lol:
w00t&#33; Me too. But I finish at the end of the year when it is summer for me :( .

PauletteEMLPGC
05-11-2004, 02:56 PM
I think I get out June 16th. It was supposed to be the 13th but we had a few snow days.

Glenn
05-11-2004, 04:50 PM
damn, some uf guys were lucky to get out early. We get out around June 21 or 19 er somethin like that.

LD50
05-11-2004, 06:22 PM
Ah, 7 days from now. That&#39;s May 18th for those not reading this on the day I write it.

Anya
05-11-2004, 08:20 PM
Originally posted by When.Karma.Attacks@May 10 2004, 11:24 PM
In exactly a month. I&#39;ve learned my lesson not to count down though.
So have I. :lol:

Ander
05-11-2004, 08:26 PM
June I think.

Going to Pizza Hut with friends. (If I dont have money i&#39;m still going, I&#39;ll just mooch a few slices, I hope I have some cash so I can get an entire pan to myself :D)

Magick
05-15-2004, 04:37 PM
June 22nd. :wth: If my school didn&#39;t have half-days, then we&#39;d probably get out about three weeks earlier.

mp066
05-15-2004, 05:01 PM
last day of may :D

Matt
05-15-2004, 11:29 PM
I get out in August. -_-

Tomi
05-15-2004, 11:30 PM
Originally posted by _matt_@May 15 2004, 06:29 PM
I get out in August. -_-
oO

dont u mean june?

Matt
05-15-2004, 11:33 PM
No, if you mean last day of the school year.

*Field Of Innocence*
05-16-2004, 06:00 PM
june 15

LornVourkolakas
05-16-2004, 06:20 PM
June 9th. Getting closer.

LinkinTheory
05-16-2004, 06:45 PM
My last day is. . .well, eight school days away.
You figure it out.

Mechanical Christ
05-24-2004, 09:28 AM
Me and my friends ripped up all our books. exercise, text, work, etc. Worksheets.


And dumped them in the big recycling bin outside the school.


See? So helpful. :)

May
05-24-2004, 04:07 PM
i get out after my last exam which is... June 11th i think... (ONLY 2 EXAMS&#33;w00t&#33;)

big bad fan
05-24-2004, 04:11 PM
10 june&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;

LPNeSSRGB
05-24-2004, 04:29 PM
June 7th is the last day of classes.
June 16th is my last exam.
6 exams...less than last year but still a lot. :(
But next year I will only have 4&#33; :)

coley8605
05-24-2004, 06:02 PM
today was my LAST day. i only had to go for one class because it was required, otherwise i would have been done on friday.

YAY&#33;&#33;&#33;&#33;&#33; (w00t)

Omar A
05-24-2004, 06:15 PM
Originally posted by LPNeSSRGB@May 24 2004, 11:29 AM
June 7th is the last day of classes.
June 16th is my last exam.
6 exams...less than last year but still a lot. :(
But next year I will only have 4&#33; :)
6 exams :o

I only have 2

LPNeSSRGB
05-24-2004, 09:51 PM
Originally posted by Omar A+May 24 2004, 02:15 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Omar A @ May 24 2004, 02:15 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--LPNeSSRGB@May 24 2004, 11:29 AM
June 7th is the last day of classes.
June 16th is my last exam.
6 exams...less than last year but still a lot. :(
But next year I will only have 4&#33; :)
6 exams :o

I only have 2 [/b][/quote]
Yes, I know. 6 is evil. :&#39;(
Only two? Wow, you are so damn lucky. <_<

$pvcxGhxztCasey
05-24-2004, 10:16 PM
Thursday at 1:15.

There&#39;s going to be a big ass party Friday night. (w00t)

User Name
05-24-2004, 11:27 PM
Originally posted by Will+May 10 2004, 04:24 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Will @ May 10 2004, 04:24 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--EastCoastPunk@May 10 2004, 03:50 PM
June 7th. ^_^


Then I shall be a Senior&#33; Class of &#39;05 right here...lol. :lol:
Class of 2005 represent&#33; :lol: :rawk: [/b][/quote]
Fo&#39; shizzle in the bizzle kitizzle spinizzle, ya&#39;ll. I have no idea what I just said, but that&#39;s okay, because I&#39;m gradding next year. GO &#39;05&#33;

Trish
05-25-2004, 11:36 AM
Forever?

Something like November 29th 2007
or maybe 2005, if I&#39;m lucky&#33;

Neil
05-25-2004, 01:29 PM
I have another 13 days after today. Then exams start. Then on like June 26th or something I leave to be a camp councillor. I love camp :D

Andrea
05-25-2004, 08:13 PM
I just found out today that I don&#39;t have to go to school on June 7th because my exams got switched&#33;

My last day now is June 4th. ^_^ :teehee:

Suffice
05-25-2004, 08:45 PM
You guys are lucky, i&#39;ve still got another year left in the hellhole.