PDA

View Full Version : Favourite Candy



Mr. Benzedrine
04-22-2004, 04:45 PM
This May seem Like a stupid topic but, What's your favourite mines is Reeses Peanut Butter Cups, They kick Majoro Asso

So, Post Away!!! :D

Leslie
04-22-2004, 04:58 PM
I'd have to agree with you... Reeses rock! \m/ In fact, I want some right now... mmmm!

Neil
04-22-2004, 05:02 PM
Those Big Turk bars. Everyone says that they're gross, but red chewy candy covered in chocolate is GOOD :D

Tomi
04-22-2004, 05:04 PM
caramilk (w00t)

Suffice
04-22-2004, 05:28 PM
Lol candy. It's sweeeeeeeeeeeeeets.

Canadian Joe
04-22-2004, 05:36 PM
Sour Warheads own everything else...sour rules :D

Mark
04-22-2004, 08:02 PM
M&M's, Aero Caramel, Smarties Bars, Mars, and 3 Musketeers.

Chris
04-22-2004, 08:04 PM
Duetti Cookies , M&M, Liga, i have no idea what its called, but it has sour on it and it tastes like strawberry! Its yummy :lol:

Leones
04-22-2004, 08:07 PM
I like chocolate!

haha, liga!

Debus
04-22-2004, 08:11 PM
M&M crunchie. I love these sooo much

Anya
04-22-2004, 08:25 PM
BUTTERINGERS!

Sorry.. Just a little outburst there..

Andrea
04-22-2004, 09:29 PM
Butterfinger. :)

mp066
04-22-2004, 09:29 PM
Reeses...mm.....chocolate and peanut butter.....(drool)

Whimsicality
04-22-2004, 09:32 PM
Skittles, Sour Watermelons, and Cadbury Cream Eggs.


Yummy.

MaŽlle
04-22-2004, 09:54 PM
M&M, gummy worms/bears, Crunch, Kinder Surprise :P and about anything else with chocolate!

May
04-22-2004, 10:03 PM
Lindor chocolates!

Blaze
04-22-2004, 10:04 PM
Reeses Penutbutter cups minis!

i piged out on them the other day, great stuff

emmmers
04-23-2004, 12:05 AM
Bon Bons own.

Anya
04-23-2004, 02:41 AM
Oh my god. I swear, If you had butterfingers i'd litterally steal them! I'd marry them if I could. I guess that would make me a chocosexual. :blink:

(Homosexual. Heh. Get it? Bah. I suck at jokes.)

May
04-23-2004, 03:44 AM
:o i forgot Jelly Belly's!

LinkinJunior
04-23-2004, 05:36 AM
I desire one candy bar... Twix... and Crunch...heh

Leslie
04-23-2004, 05:51 AM
I can&#39;t believe that I forgot Twix&#33; >_< They gotta be my second favorite after peanut butter cups.

Ander
04-23-2004, 05:52 AM
Skittles, b*tch. :D

anyanka2040
04-23-2004, 07:03 AM
Go the chuppa chups :lol:

ass_kicker
04-23-2004, 07:05 AM
yay&#33; go the kinder-suprise egg thingies :lol: :lol: :lol:
and i love the little toys inside... it rocks (w00t)

Glenn
04-23-2004, 01:22 PM
Originally posted by Anya@Apr 22 2004, 09:41 PM
Oh my god. I swear, If you had butterfingers i&#39;d litterally steal them&#33; I&#39;d marry them if I could. I guess that would make me a chocosexual. :blink:

(Homosexual. Heh. Get it? Bah. I suck at jokes.)
:lol:

Anything peanut buttery, twix, hmm...basically anything.

Cassie
04-23-2004, 09:44 PM
Originally posted by Anya@Apr 22 2004, 09:41 PM
Oh my god. I swear, If you had butterfingers i&#39;d litterally steal them&#33; I&#39;d marry them if I could. I guess that would make me a chocosexual. :blink:

(Homosexual. Heh. Get it? Bah. I suck at jokes.)
Chocosexual. :lol: I like it.

*puts on a 2 year-old voice* I like Skittles and M&M&#39;s and Twix and Crunchie and Rolos and Mars Bars and, and... yeeeah.

I had a little too much ice-cream in Cooking class today, forgive me. :P

Amy
04-24-2004, 04:50 AM
Twix is the best EVER&#33;

Aaron
04-24-2004, 11:11 AM
Twix&#33; I practically lived off of Twix bars on my trip. I&#39;m talking about the king size ones too. They pwn&#33;

lp_dreamer
04-24-2004, 11:58 AM
mmmm all this talk about food is making me hungry
i love pepermint chocolate

Alacrity
04-24-2004, 12:09 PM
Swedish Fish, Cowtails, Reeses, Cadbury Caramel eggs, Rollos, Twix, and many others

lp_dreamer
04-24-2004, 12:58 PM
i don&#39;t like caramel, WHAT IS WRONG WITH ME&#33;

Leones
04-24-2004, 01:04 PM
caramel sucks, there is nothing wrong with you&#33; we are ok. ^_^

lp_dreamer
04-24-2004, 01:07 PM
alright then :lol:



mmmm i like just about all chocolate, except dark and sh&#33;t brand chocolate that doesnt taste very good

Faint.09
04-25-2004, 08:05 PM
Snickers and Twix own.

Kate
04-25-2004, 10:25 PM
Swedish Fish and jelly beans.

Glenn
04-26-2004, 01:10 AM
Originally posted by Faint.09@Apr 25 2004, 03:05 PM
Snickers and Twix own.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmm :P Delicious&#33; :D

Tomi
04-26-2004, 01:32 AM
Originally posted by cuidado@Apr 24 2004, 08:04 AM
caramel sucks, there is nothing wrong with you&#33; we are ok. ^_^
no...you guys are plain wierdos&#33;

Caramel is the best&#33;&#33;

amitada
04-26-2004, 08:50 AM
(w00t) I like cakes and also ice-cream&#33;&#33;&#33;

Messy Marj
04-26-2004, 06:27 PM
pecan-nut icecream and ofcourse Marrow Bones&#33;&#33;&#33;&#33; :D

Cassie
05-01-2004, 07:15 PM
I looove Laura Secord dark chocolate, fruit truffles.

My favorite candy of all time is Skor chipits.

*drools* lol.

Arhaz
05-03-2004, 08:58 AM
i love sucking on lollipops (cola flavoured) and also love chewing the sticks. :)

PauletteEMLPGC
05-04-2004, 09:42 PM
Chocolate Orange and Reese&#39;s Peanut Butter Cups.

Joe
05-04-2004, 09:48 PM
I usually like sweets more than chocolate, although chocolate has grown on me lately
I like anything Haribo, except the fizzy ones, they hurt my teeth and just taste bad.

enfestid
05-04-2004, 11:59 PM
OOMPAS&#33; If you have not had them -- get them&#33; Best candy ever&#33; ;)

Arhaz
05-09-2004, 04:10 PM
i think i like jelly beans and other jelly and chewy stuff ... lollipops are used by me when i&#39;m bored...

Atsuzen
05-10-2004, 11:27 AM
I like chocolate. :D

J-Flex
05-10-2004, 11:28 AM
1) Lion
2) Bounty
3) KitKat

Mechanical Christ
05-24-2004, 09:31 AM
Bounty, those handy m&m&#39;s