PDA

View Full Version : Lp concerts



lpfan891
07-06-2003, 01:39 AM
Has any1 ever been 2 an lp concert.....can ya explain how crazy lp gets cause i wanna go to a concert of theirs and ....i just wanna knoe....lol ...
AGAIN this is pointless....plz dont hate me if anyone eva mad a tread like this before :mellow: oh and if ya want wut would ya give lp from 1-10 at being wild at their concerts.... (w00t)

Will
07-06-2003, 01:40 AM
Holy cow.

I award you "Most Annoying Poster."

All of the topics you are making exist!

Jawknee
07-06-2003, 01:41 AM
And this is in the wrong place!

Andrea
07-06-2003, 01:45 AM
Oh My God...

*laughs at post* :lol:

lpfan891
07-06-2003, 01:46 AM
ummm how am i supposed to knoe that they were made before...IM NEW!!!! GOD!!! ......im not ganna go read all of the topics k???? DAMN :angry:

Will
07-06-2003, 01:48 AM
Originally posted by lpfan891@Jul 5 2003, 09:46 PM
ummm how am i supposed to knoe that they were made before...IM NEW!!!! GOD!!! ......im not ganna go read all of the topics k???? DAMN :angry:
Guess what? That's what you're supposed to do.

Bryan
07-06-2003, 03:21 AM
Originally posted by Will+Jul 5 2003, 09:48 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Will @ Jul 5 2003, 09:48 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--lpfan891@Jul 5 2003, 09:46 PM
ummm how am i supposed to knoe that they were made before...IM NEW&#33;&#33;&#33;&#33; GOD&#33;&#33;&#33; ......im not ganna go read all of the topics k???? DAMN :angry:
Guess what? That&#39;s what you&#39;re supposed to do. [/b][/quote]
Please Will. Let&#39;s be honest, who in the blue hell is going to look through 30 pages of threads to look for a topic? You know you wouldn&#39;t, don&#39;t lie.

Even if they did, then some asshole would yell at them for posting in an old topic.

With some of you members, it&#39;s a lose / lose situation. Some of you are way to mean to other members. I&#39;m so sick of it.

Terry
07-06-2003, 03:37 AM
Originally posted by Bryan@Jul 6 2003, 03:21 AM
Some of you are way to mean to other members. I&#39;m so sick of it.
Yeah, it does kinda seem harsh sometimes.

User Name
07-06-2003, 05:38 AM
Originally posted by Bryan@Jul 6 2003, 03:21 AM
Let&#39;s be honest, who in the blue hell is going to look through 30 pages of threads to look for a topic?
That&#39;s where the search button comes in.

Bryan
07-06-2003, 05:51 AM
Originally posted by Cameron+Jul 6 2003, 01:38 AM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Cameron @ Jul 6 2003, 01:38 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Bryan@Jul 6 2003, 03:21 AM
Let&#39;s be honest, who in the blue hell is going to look through 30 pages of threads to look for a topic?
That&#39;s where the search button comes in. [/b][/quote]
That&#39;s where you come in and go "Don&#39;t post in old topics, PLEASE&#33; It&#39;s annoying&#33;"

Mcnasty
07-06-2003, 07:09 AM
:D back to the topic I just came back from Summer Sanitarium at Toronto and it was THE BEST DAY OF MY LIFE :D

Ander
07-07-2003, 05:02 PM
Originally posted by lpfan891@Jul 5 2003, 05:46 PM
ummm how am i supposed to knoe that they were made before...IM NEW&#33;&#33;&#33;&#33; GOD&#33;&#33;&#33;
you&#39;re the new God??? shouldn&#39;t you already know everything

lpfan891
07-07-2003, 06:09 PM
ha..ha..ha.......you are REALLY hilarious.......LMFAO........omg .....hahaha......ahhhh no... :argh:

Mcnasty
07-08-2003, 07:29 AM
LOL thats a funny face ============> :argh: <============