PDA

View Full Version : The Reanimation Cd Itself



BoneThug930
07-25-2002, 02:31 AM
Click here to see the cd in its case (http://hybrid.web1000.com/CD.jpg)

nuff said

Jessica
07-25-2002, 02:37 AM
whoah..howd u get it? and i kno thats actual size lol :chaz:

nsuck2k1
07-25-2002, 02:55 AM
god that cd looks badass

Omar
07-25-2002, 02:57 AM
Yeah, the cover is horrible though :( at least compared 2 HT...
Show em the back cover in case they didn't see it yet...

nsuck2k1
07-25-2002, 03:01 AM
like the back cover as in the booklet or the back of the cd?

Bryan
07-25-2002, 04:01 AM
that CD is awesome looking

CinnamonSpider
07-25-2002, 04:07 AM
:o hMm, can't seem to see it. but for sure i'ma khop that ish.

LProckon
07-25-2002, 06:21 PM
crap, thats awesome. orange and green....nice... damn, they pick out bright colors for cds. first hybrid theory was red, now orange-reddish.

Mark
07-25-2002, 06:35 PM
but the everything about the look of HT is better than reanimation art

BoneThug930
07-25-2002, 06:44 PM
actually i prefer the new disc to the HT disc. And the back is a lot tighter too. I cant wait to see what their album in december is gonna look like.

Jhm
07-25-2002, 10:57 PM
yea, the Reanimation CD looks tight, compaird to the HT CD, i like how they made the robot look like the dude from the HT cd

laters

Jhm

:mike: :chaz: :joe: :brad: :phoenix: :rob:

Bryan
07-26-2002, 11:48 PM
i think i like the Hybrid Theory cover best. The actual Reanimation CD is better looking then hybrid theory's though...and i like Hybrid Theory's back better.