PDA

View Full Version : Hiiiiiiiiii



LP December
09-02-2002, 06:57 PM
hiiiii everyone i'm julia and i'm hyper and i love spongebob squarepants cuz he rocks (w00t)

EmmieStrange
09-02-2002, 07:12 PM
Hey Julia! Welcome to the boards! Have fun posting here!

Emmie

P.S. Spongebob Squarepants ROCKS! :lol:

LPchick4ever
09-02-2002, 09:12 PM
hey julia, im sokita. welcome to the forums!!

¤KiTo½¤
09-02-2002, 09:12 PM
hi hi hi Im KiTo and yeah he does kick some serious ass patrick and him together!



KiTo½

Bryan
09-02-2002, 09:13 PM
Welcome to the LPAssociation Forums. I hope you like it here. If you have any question's or anything, feel free to PM me :)

DeftonesFan4life
09-02-2002, 09:40 PM
spongebob sucks. haha but if its your thing then whateva

gabrielote
09-02-2002, 09:44 PM
HI JULIA
HELLO JULIA
HOLA JULIA

Magick
09-02-2002, 10:12 PM
Heyyy Joolz (Julia is a friend of mine ^_^ ). Glad you made it to the forums; I will force you to post. :D

Skittles84
09-03-2002, 12:00 AM
Hi Julia!! Welcome and have fun. :)

¤KiTo½¤
09-03-2002, 12:09 AM
Originally posted by DeftonesFan4life@Sep 2 2002, 02:40 PM
spongebob sucks. haha but if its your thing then whateva
hes just saying that or she....... it would go against his heavy metal image!

lol :lol: :lol: :lol: :D :P :blink:



¤KiTo½¤ :joe:

~JeN JeN~
09-03-2002, 03:14 AM
Sponge BoB KICKS ASS!!!!

JeN JeN :P

CinnamonSpider
09-03-2002, 03:38 AM
welcomez julia! name'z crystal, enjoy you're stay! :D

¤KiTo½¤
09-03-2002, 03:55 AM
Originally posted by SubconsciousMelody@Sep 2 2002, 08:38 PM
welcomez julia! name'z crystal, enjoy you're stay! :D
oh she will ...... MOST DEFF! :D



¤KiTo½¤ :joe:

gabrielote
09-04-2002, 12:57 AM
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Carlinha
09-04-2002, 01:24 AM
hi, i'm Carla and i like the smiley :D

¤KiTo½¤
09-04-2002, 03:27 AM
Originally posted by Carlinha@Sep 3 2002, 06:24 PM
hi, i'm Carla and i like the smiley :D
CArilihna

your SIG is funny........ BTW stop giving the PANDA DRUGS ... look at the poor thang... j/k :lol: :D :P

Amy
09-04-2002, 08:45 AM
moo people?

i am Amy!

¤KiTo½¤
09-04-2002, 03:20 PM
Originally posted by EvilAmy@Sep 4 2002, 01:45 AM
moo people?

i am Amy!
not just a AMY ... shes EVILAMY

Carlinha
09-05-2002, 12:31 AM
Originally posted by ¤KiTo½¤+Sep 4 2002, 03:27 AM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (¤KiTo½¤ @ Sep 4 2002, 03:27 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin--Carlinha@Sep 3 2002, 06:24 PM
hi, i&#39;m Carla and i like the smiley :D
CArilihna

your SIG is funny........ BTW stop giving the PANDA DRUGS ... look at the poor thang... j/k :lol: :D :P[/b][/quote]
thanx, but the panda would kill me if i stop giving him drugs, you know how pandas are, they are all mad :lol: And my sign wouldnt be funny anymore if hes not on drugs :D

CinnamonSpider
09-05-2002, 04:36 AM
Originally posted by ¤KiTo½¤+Sep 3 2002, 07:27 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (¤KiTo½¤ @ Sep 3 2002, 07:27 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin--Carlinha@Sep 3 2002, 06:24 PM
hi, i&#39;m Carla and i like the smiley :D
CArilihna

your SIG is funny........ BTW stop giving the PANDA DRUGS ... look at the poor thang... j/k :lol: :D :P[/b][/quote]
Carla, arent you just tired of ppl claiming that your panda is high?
but on tha real, it sure does look high :lol: :lol: :lol:

Amy
09-05-2002, 10:44 AM
Originally posted by ¤KiTo½¤+Sep 5 2002, 01:20 AM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (¤KiTo½¤ @ Sep 5 2002, 01:20 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin--EvilAmy@Sep 4 2002, 01:45 AM
moo people?

i am Amy&#33;
not just a AMY ... shes EVILAMY[/b][/quote]
yes... very evil&#33; Amy aka Evil1&#33;1

Carlinha
09-06-2002, 01:43 AM
Originally posted by SubconsciousMelody+Sep 5 2002, 04:36 AM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SubconsciousMelody @ Sep 5 2002, 04:36 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by -¤KiTo½¤@Sep 3 2002, 07:27 PM
<!--QuoteBegin--Carlinha@Sep 3 2002, 06:24 PM
hi, i&#39;m Carla and i like the smiley :D
CArilihna

your SIG is funny........ BTW stop giving the PANDA DRUGS ... look at the poor thang... j/k :lol: :D :P
Carla, arent you just tired of ppl claiming that your panda is high?
but on tha real, it sure does look high :lol: :lol: :lol:[/b][/quote]
yeah, i know. Thats why i love it :lol: